کودکان از همین حالا راهی برای کنار زدن محدودیت‌های اپ Screen Time یافته‌اند

امتیاز دهید post

باید این حقیقت را پذیرفت که کودکان امروزی در استفاده از تکنولوژی به مراتب از نسل های قبل پیشرفته تر هستند. در واقع به قدری پیشرفته که از همین حالا دو راهکار برای کنار زدن محدودیت های قابلیت Screen Time در iOS 12 کشف شده است. Screen Time طراحی شده تا به والدین در کنترل میزان استفاده کودکان از آیفون کمک کند و به آنها اجازه تعیین محدودیت هایی در مدت زمان استفاده از یک اپلیکیشن می دهد.

به نظر می رسد یکی از راه های کنار زدن این محدودیت ها، بازگرداندن زمان آیفون به عقب است تا وقت بیشتری برای استفاده از اپلیکیشن ها مهیا شود. روش دوم اندکی پیچیده تر است اما کودکی 7 ساله قادر به کشف آن بوده است. وقتی مدت اسکرین تایم او به پایان رسید و اپلیکیشن هایش قفل شد، کودک 7 ساله به اپ استور رفت و یک بازی پیشتر نصب شده (که البته بعداً از دستگاه پاک شده) را با استفاده از آیکن کلاد دانلود می کند؛ و بازی بدون هیچ مشکل اجرا می شود.

گفتنی است که خوشبختانه برای روش دوم راه حلی وجود دارد و کافیست به منوی محدودیت ها در اسکرین تایم بروید و گزینه Install Apps را غیرفعال کنید. البته در نظر داشته باشید که غیرفعال سازی این گزینه، دریافت هرگونه به روزرسانی را هم غیرممکن می کند.

این دو روش توسط والدین دو کودک در انجمن اینترنتی ردیت فاش شدند و به نظر می رسد که آنها از تیزهوشی فرزندان خود به وجد آمده اند. با این همه حالا که این روش ها به صورت عمومی اعلام شده اند، احتمالاً طولی نخواهد کشید که اپل با یک به روزرسانی نرم افزاری آنها را برطرف کند.

The post کودکان از همین حالا راهی برای کنار زدن محدودیت‌های اپ Screen Time یافته‌اند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط