نمایش زوایای مختلف V40 ThinQ در تیزر رسمی الجی [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

مهر ماه برای صنعت تلفن‌های هوشمند ماهی شلوغ محسوب می‌شود. اما امسال به طور ویژه تری شاهد شلوغی‌ها خواهیم بود. گوگل، HMD Global، هواوی، ال جی، ریزر، سامسونگ و احتمالا وان پلاس هفته‌ی آینده به رونمایی از محصولات جدید خود می‌پردازند.

شرکت های HMD Global و ال جی به احتمال زیاد از اولین معرفی کنندگان خواهند بود و هفته‌ی آینده یعنی ۱۲ مهر ماه از محصولات جدیدشان رونمایی خواهند کرد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که شرکت HMD Global قصد دارد از چه محصولی رونمایی کند، اما با اطمینان می‌توان گفت که هدف ال جی از مراسم پیش رو معرفی V40 ThinQ خواهد بود.

روز‌های گذشته برخی اطلاعات راجع به مشخصات داخلی و چند تصویر از این گوشی در اینترنت لو رفت. موضوعی که شاید دلیل اصلی ارائه‌ی زودهنگام تیزر رسمی ال جی از تلفن هوشمند جدید این شرکت باشد. با توجه به تیزری که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید؛ به نظر می‌رسد ال جی بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها ابایی از نمایش طراحی نهایی گوشی‌هایش نداشته باشد.

در این تیزر می‌توان از همه‌ی زوایا تلفن هوشمند جدید ال جی را مشاهده کرد. استفاده‌ی ال جی از پنج دوربین در این گوشی کاملا مشهود است. سه دوربین در عقب و دو دوربین در جلو. شرکت کره‌ای البته همچنان از ارائه‌ی کامل برخی اطلاعات -مثل رزولوشن مورد استفاده- خودداری کرده.

تیزر رسمی V40 ThinQ

گذشته از سه دوربین پشتی، می‌توان وجود سنسور اثر انگشت را زیر سه لنز عقب V40 ThinQ مشاهده کرد. همچنین فلش LED این تلفن سمت راست شکاف دوربین قرار گرفته است. بنابر اطلاعاتی که روز گذشته از خبرگزاری‌های مختلف به گوش می‌رسید، V40 ThinQ از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی بهره می‌برد و در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد: قرمز، آبی و خاکستری.

The post نمایش زوایای مختلف V40 ThinQ در تیزر رسمی الجی [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط