به‌روزرسانی تازه هواوی پی 20 پرو، هوش مصنوعی دوربین را از کار می‌اندازد

امتیاز دهید post

هواوی اخیراً به روزرسانی تازه ای برای موبایل پی 20 پرو منتشر کرده که حجمی 525 مگابایتی داشته و پچ امنیتی ماه آگوست 2018 اندروید را به همراه بهبودهایی در عملکرد کلی دستگاه با خود به ارمغان می آورد. این آپدیت با شماره ساخت CLT-L29 8.1.0.156 (C432) شناخته می شود و همین حالا در دسترس کاربران قرار گرفته.

برای دریافت دستی آپدیت می توانید به آدرس Settings > About Phone > Software Updates رفته و گزینه Check For Updates را انتخاب کنید. جای ناراحتی دارد که هواوی به روزرسانی هایش را هنوز با یک ماه تاخیر منتشر می کند؛ حتی برای موبایل های پرچمدارش.

برجسته ترین تغییر این به روزرسانی اما غیرفعال سازی قابلیت های هوش مصنوعی مرتبط با سیستم دوربین سه گانه است. مشاهده چنین حرکتی بسیار جالب است زیرا هواوی شدیداً روی توانایی های هوش مصنوعی دوربین مونور تبلیغاتی داده بود. برخی کاربران گزارش کرده بودند که وقتی اجازه می دهند دستگاه کار خودش را بکند، هوش مصنوعی دستگاه دقت رنگ تصاویر را با اشباع بیش از حد از آنها به هم می ریزد.

امکان دارد که هواوی مشغول حذف برخی مشکلات از نرم افزار و برطرف سازی آنها به کمک یک به روزرسانی فیکس در آینده باشد. برای فعال سازی مجدد قابلیت ها تنها کاری که لازم است انجام دهید، مراجعه به تنظیمات دوربین و انتخاب گزینه مربوط به آن است. دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو بدون تردید یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار است و انتظار می رود هواوی برنامه های بزرگی برای آن داشته باشد.

The post به‌روزرسانی تازه هواوی پی 20 پرو، هوش مصنوعی دوربین را از کار می‌اندازد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط