بازی Dirt Rally 2.0 به صورت رسمی معرفی شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

استودیوی بریتانیایی کدمسترز در اقدامی غافلگیرکننده با انتشار یک تریلر سینماتیک از دنباله‌ی Dirt Rally رونمایی کرد. این بازی که Dirt Rally 2.0 نام خواهد داشت، برای انتشار در سال 2019 میلادی برنامه ریزی شده است.

نخستین قسمت از سری بازی‌های Dirt Rally در سال 2015 با محوریت مسابقات رالی و آفرود منتشر شد که می‌توان آن را یک اسپین‌آف از سری بازی‌های Colin McRae Dirt دانست. با توجه به بیانیه‌ی رسمی کدمسترز، در بازی Dirt Rally 2.0 شاهد 6 لوکیشن جدید از سراسر جهان و مجموعه‌ تازه‌ای از خودروها خواهیم بود. علاوه بر این‌ها، مسابقات FIA World Rallycross به صورت لایسنس شده در بازی قرار داده شده و 8 عدد از پیست‌های رسمی RX نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی معرفی بازی و بخشی از بیانیه‌ی سازندگان را مشاهده کنید:

از اینکه بالاخره می‌توانیم درباره‌ی بازی Dirt Rally 2.0 صحبت کنیم واقعاً هیجان زده هستیم. مسابقات رالی از اهمیت بسیار بالایی برای استودیو کدمسترز برخوردار است و تمامی اعضا خود را متعهد به ارائه‌ تجربه‌ای واقعی از این مسابقات هیجان انگیز می‌دانند.

در این مدت، مشغول همکاری با تعدادی از طرفداران و همچنین رانندگی حرفه‌ای رالی بوده‌ایم تا بتوانیم محصولی را روانه‌ی بازار کنیم که انتظارات را بر آورده کند. کنترل یک خودروی رالی در دنیای واقعی به هیچ وجه آسان نیست و می‌خواهیم کاربرانمان همان تجربه‌ هیجان انگیز و اضطراب آور دنیای واقعی را در دنیای بازی‌های ویدیویی داشته باشند.

بازی Dirt Rally 2.0 هم اکنون قابل برای خرید در دسترس است و پیش خرید کنندگان خودروی پورشه 911 RGT Rally را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. استودیو کدمسترز همچنین از نسخه‌ی دیلاکس این بازی نیز رونمایی کرد که شامل محتویات بیشتر از جمله لوکشین های متفاوت می‌شود. در ضمن پیش خرید کنندگان نسخه‌ی دیلاکس 4 روز پیش از عرضه‌ی رسمی بازی به آن دسترسی خواهند داشت. در پایان لازم به ذکر است که بازی Dirt Rally 2.0 در تاریخ 7 اسفند برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

The post بازی Dirt Rally 2.0 به صورت رسمی معرفی شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط