انتشار نخستین ویدیو از نسخه آزمایشی موبایل تاشو لنوو [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

در صورتی که هنوز به خاطر اسمارت فون های تاشو هیجان زده نیستید، ویدیویی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده احتمالاً نظرتان را عوض کند. در این ویدیو شاهد دیوایس پروتوتایپی متعلق به لنوو هستیم که کاملاً کاربردی بوده و قادر به هرکاری است که از موبایل های هوشمند معمولی انتظار دارید.

موبایل تاشو لنوو بسیار بلندقامت است که البته به خاطر قابلیت تا شدن آن از وسط، مشکل ساز نخواهد بود. ضمناً باید اضافه کرد که دستگاه به شکلی کاملاً تخت تا نمی شود و لولاهای تعبیه شده در آن، تا حد زیادی یادآور دیوایس سرفیس بوک 2 مایکروسافت هستند.

به نقطه مشکی رنگ روی نمایشگر، در جایی که لولاها قرار گرفته اند دقت کنید. این نقطه صرفاً در بخش سمت راستی دیده می شود و به همین خاطر احتمالاً به جای یک محدودیت تکنولوژیکال، با مشکلی صرف در مدل پروتوتایپ روبرو هستیم. علاوه بر این حاشیه پایینی نمایشگر بیشتر از چیزی است که اخیراً به آن عادت کرده ایم؛ اما باز هم این موبایل بسیار تحسین برانگیز به نظر می رسد و باید امیدوار بود که تکنولوژی های آن تا زمان عرضه عمومی بیش از پیش بهبود یابند.

مدت ها پیش و در ماه ژوئن 2016 بود که کمپانی چینی لنوو طرح مفهومی نخستین دیوایس تاشو را به نمایش در آورد و یک سال بعد نیز نمایشی از یک مدل بهبودیافته تر داشت. اما از آن زمان این کمپانی کاملاً سکوت پیشه کرده و صحبتی درباره موبایل تاشو خود به میان نیاورده. اما جالب است که با انتشار این ویدیو در شبکه اجتماعی Weibo، لنوو از کاربران خواسته منتظر اخبار بیشتر طی ماه آتی میلادی باشند. در این صورت آیا امکان دارد که لنوو تا قبل از پایان سال 2018، نخستین موبایل تاشو جهان را معرفی کند؟ فقط گذر زمان است که به این پرسش پاسخ می دهد.

The post انتشار نخستین ویدیو از نسخه آزمایشی موبایل تاشو لنوو [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط