ال جی V40 با پنج دوربین در کره جنوبی معرفی شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

به نقل از وبسایت Phandroid، گوشی ال جی V40 ThinQ در کشور کره جنوبی معرفی شده که البته این معرفی خیلی مختصر بوده است. در واقع یک تیزر معرفی از این گوشی در حساب کاربری یوتیوب ال جی در کره جنوبی منتشر شده و حضور ۵ دوربین در این گوشی را تایید کرده است. البته ۵ دوربین در بخش پشتی نیست و درواقع سه دوربین در بخش پشتی دستگاه و دو دوربین سلفی در جلوی دستگاه قرار گرفته است.

این معرفی کوتاه همچنین تایید کرده که نمایشگر دستگاه اندازه ۶.۴ اینچی داشته که کمی از وی۳۰ بزرگ‌تر است. همچنین این گوشی در رنگ‌های قرمز، آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در بخش پشتی و در زیر دوربین گوشی قرار گرفته است. اگرچه در این تیزر تصویر بخش جلویی دستگاه نمایش داده نمی‌شود اما می‌توان به شایعات قبلی اعتماد کرد و گفت که نماشگر دستگاه بدون حاشیه و دارای بریدگی در بالای آن خواهد بود.

دانلود

  • mp4

به طور کلی باید بگوییم که ال جی V40 بسیار شبیه به نسل قبلی خود یعنی V30 خواهد بود با این تفاوت که طراحی آن شاهد پیشرفت‌هایی کوچک بوده که بزرگ‌ترین نمونه این تغییرات، دوربین سه تایی و نمایشگری بزر‌گ‌تر با بریدگی در بالای آن خواهد بود. انتظار داریم این گوشی با پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵، Quad DAC برای پورت هدفون و یک دکمه اختصاصی برای گوگل اسیستنت عرضه شود. همچنین تکنولوژی ساخت نمایشگر دستگاه نیز OLED بوده و انتظار داریم نمایشگر بسیار با کیفیتی در این گوشی شاهد باشیم.

یک نکته که در عکس بالا مشاهده می‌کنید، چینش سه دوربین بخش پشتی دستگاه است. از روی لنز‌های دوربین اگر بخواهیم قضاوت کنیم، گویا دوربین وسطی لنز عریض داشته و دو دوربین چپ و راست با توجه به اندازه یک‌سان آن‌ها، از لنز یکسانی برخوردار هستند. ممکن است ال‌جی از یک سنسور سیاه سفید برای یکی و یک سنسور رنگی برای دیگر دوربین استفاده کند. مشابه ترکیب دوربین‌های سیاه‌سفید و رنگی را پیش‌تر در گوشی‌های زیادی دیده‌ایم که هدف از استفاده از سنسور سیاه‌سفید، برای ثبت جزئیات بیشتر در عکس‌ها هستند. البته این‌ها حدسیات ما هستند و برای فهمیدن اطلاعات بیشتر از این گوشی، باید تا تاریخ ۱۱ مهر صبر کنیم تا این گوشی به صورت رسمی و جهانی معرفی شود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post ال جی V40 با پنج دوربین در کره جنوبی معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط