گاراژ محل تولد گوگل را به صورت سه بعدی ببینید

امتیاز دهید post

این روزها مصادف با جشن تولد ۲۰ سالگی گوگل است و این شرکت به همین مناسبت امکان مشاهده سه بعدی اولین دفتر کارشان در گاراژ منلو پارک را برای کاربران فراهم کرده است.

شرکت گوگل ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ تشکیل شد اما مدتهاست جشن تولد خود را ۲۷ سپتامبر مصادف با ۵ مهرماه جشن می‌گیرد. در اولین سال تاسیس، اعضای گوگل در گاراژی متعلق به رئیس کنونی یوتوب حضور داشتند.

تور مجازی گوگل در بخش Street View این محل را بازسازی کرده است. اگر سری به اولین محل کار گوگل در این تور مجازی بزنید، ایستر اگ‌های متعددی خواهید دید. مثل دوچرخه‌ی گوگل، نشان دوگلر، کلاه نوگلر و ایستر اگ‌های متعدد دیگر.

علاوه بر این، در بخشی دیگر از جشن تولد ۲۰ سالگی گوگل، این شرکت با ارائه‌ی ویدیویی، معروف ترین جست و جوهای ۲۰ سال گذشته را به نمایش گذاشته است.

گذشته از همه‌ی این‌ها، گوگل برای جشن ۲۰ سالگی خود ویژگی‌های جدیدی برای سرویس‌های خود ارائه کرد. به عنوان مثال حالا دیسکاور در نسخه‌ی موبایل Google.com توجه بیشتری روی هوش مصنوعی دارد و نتایجی مختص با جست و جو‌های هر کاربر را به نمایش خواهد گذاشت.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که شرکت گوگل قصد دارد برای بخش Images در نسخه‌ی دسکتاپ، طراحی جدیدی را به کار بگیرد. این در حالیست که نسخه‌ی موبایل وبسایت این شرکت آمریکایی قرار است Google Lens را به گزینه‌های خود اضافه کند.

این موضوع به این معنیست که استوری‌های AMP -چه از طرف صاحب اصلی عکس و چه ایجاد شده توسط هوش مصنوعی- علاوه بر بخش جست و جو، روی تصاویر هم نمایش داده خواهد شد.

The post گاراژ محل تولد گوگل را به صورت سه بعدی ببینید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط