سرفیس استودیو ۲ در گیک بنچ رویت شد

امتیاز دهید post

مایکروسافت از سرفیس استودیو در مراسم ویژه‌ی ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۶ رونمایی کرد. از آن زمان به بعد، مایکروسافت هیچ بروزرسانی سخت افزاری روی این لپتاپ اجرا نکرد. البته شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی سرفیس استودیو ۲ جدیدی که با اسم رمز کاپیتولا شناخته می‌شد به وجود آمده بود و انتظار می رفت امسال یا سال آینده عرضه شود.

حالا یکی از مواردی که می‌تواند دلیلی باشد بر عرضه‌ی زودهنگام سرفیسی جدید، این است که همه‌ی مدل‌های سرفیس استودیو، از ارزان قیمت ترین تا گران ترینشان به فروش رفته‌اند و خبری از آن‌ها در فروشگاه مایکروسافت نیست.

امروز، بنچمارکی از سرفیس استودیو ۲ در وبسایت Geekbench مشاهده شد و بنابر مشخصات سخت افزاری که این وبسایت ارائه کرده بود، سرفیس استودیو ۲ بعدی احتمالا از پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل i7 استفاده خواهد کرد و ۳۲ گیگابایت رم خواهد داشت. این لپتاپ توانسته امتیاز ۴۶۸۰ را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز ۱۵۹۱۵ را در بخش چند هسته‌ای به خود اختصاص دهد.

استفاده از این پردازنده شاید برای طرفداران مایکروسافت نا امید کننده باشد. چرا که رقیب بزرگ مایکروسافت یعنی اپل، برای کامپیوتر‌های AIO خود از پردازنده‌ی Core i9 و پردازنده‌های Xeon استفاده کرده.

انتظار می‌رود مایکروسافت در مراسمی که ماه آینده برگزار می‌شود، از سرفیس‌های جدید خود رونمایی کند.

The post سرفیس استودیو ۲ در گیک بنچ رویت شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط