گوشی Realme 2 Pro با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

شرکت چینی اوپو به تازگی یک برند جدید با نام Realme ساخته که قرار است گوشی‌هایی مقرون به صرفه با این نام ساخته و عرضه شود. این کار مشابه استراتژی هواوی با برند آنر بوده و احتمالا اوپو نیز با این کار به دنبال ورود به بازارهای جهانی است. این شرکت جدید حالا یک گوشی با نام Realme 2 Pro معرفی کرده که نمایشگری ۶.۳ اینچی با رزولوشن فول ‌اچ‌دی‌پلاس داشته و بدون حاشیه همراه با یک بریدگی قطره مانند در بالای آن است که Realme آن را Dewdrop می‌نامد. قلب تپنده این گوشی نیز اسنپ‌دراگن ۶۶۰ خواهد بود و نسخه‌ای با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت.

این گوشی همچنین به یک سیستم دوربین دوگانه ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی در پشت مجهز شده و دوربین اصلی دستگاه لنزی با گشادگی دیافراگم f/1.7 خواهد داشت. دوربین سلفی دستگاه نیز که در بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته، ۱۶ مگاپیکسلی است و لنزی با F/2 خواهد داشت. در بخش پشتی این گوشی همچنین یک سنسور اثر انگشت قرار گرفته همراه با لوگوی Realme که در پنل شیشه‌ای بخش پشتی قرار گرفته‌اند.

ریل می ۲ پرو همچنین در سه مدل با حافظه رم و حافظه داخلی مختلف عرضه می‌شود. دو مدل پایه رم ۴ و ۶ گیگابایتی همراه با حافظه ۶۴ گیگابایتی خواهند بود و مدل رده بالا، رم هشت گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی دارد.

البته این اولین گوشی شرکت ریل‌می نیست و پیش‌تر شاهد ریل‌می ۲ بودیم که به رابط کاربری ColorOS 5.2 بر پایه اندروید ۸.۱ عرضه شده بود. روی این گوشی نیز دقیقا همین رابط کاربری و همین سیستم‌عامل نصب خواهد بود. از ویژگی‌های این رابط کاربری نیز می‌توان به Easy Screenshot، حالت Clone Phone و همینطور Smart Play اشاره کرد که به کاربر اجازه می‌دهد ویدیوها در پس‌زمینه پخش شوند و کاربر به بخش‌های دیگر گوشی سرک بکشد. منبع تغذیه انرژی این گوشی یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری است اما متاسفانه فناوری شارژ سریع در Realme 2 Pro پشتیبانی نمی‌شود.

این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی عمیق و آبی روشن عرضه می‌شود. عرضه ابتدایی این گوشی در کشور هند خواهد بود که برای مدل ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم قیمت ۱۹۲ دلار، مدل ۶/۶۴ گیگابایتی قیمت ۲۲۰ دلار و مدل ۸/۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۲۵۰ دلار خواهد داشت که این گوشی را به یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌های اندرویدی تبدیل می‌کند. تاریخ عرضه Realme 2 Pro نیز ۱۹ مهرماه تعیین شده و امیدواریم این گوشی بسیار خوب، به کشور ما نیز راه پیدا کند.

این گوشی قرار است اولین محصول شرکت Realme باشد که خارج از هند و به صورت جهانی هم عرضه می‌شود اما هنوز اطلاعی از تاریخ یا قیمت جهانی آن در دسترس نیست. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post گوشی Realme 2 Pro با قیمت مقرون به صرفه معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط