احتمال بهره‌گیری مدل جدید اوپو Find X از حافظه رم ۱۰ گیگابایتی

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد مدل جدیدی از گوشی Find X را به بازار عرضه کند که از ۱۰ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. افشاگر معروف Ice Universe اطلاعات مربوط به این گوشی را در سایت TENAA مشاهده کرده و به اشتراک گذاشته است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، این اولین گوشی پرچم‌داری خواهد بود که مجهز به این مقدار حافظه رم است.

در این سند آمده که حافظه داخلی این مدل، همانند مدل فعلی، ۲۵۶ گیگابایت است اما در مورد تاریخ عرضه یا احتمال عرضه آن در بازارهای خارج از چین اطلاعی نداریم. در همین حین باید خاطرنشان کنیم که مدل اصلی اوپو Find X از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

به‌عنوان مقایسه باید بگوییم که گلکسی نوت ۹ از ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و حافظه رم گلکسی اس ۹ هم فقط ۴ گیگابایت است. اولین گوشی مجهز به حافظه رم ۸ گیگابایتی گوشی ZenFone AR بود که سال گذشته معرفی شد.

Find X

سوالی که مطرح می‌شود این است که اوپو چرا قصد دارد حافظه رم این گوشی را تا این حد افزایش دهد؟ در نقد و بررسی‌های انجام شده مربوط به گوشی Find X، برخی از کارشناسان به این موضوع اشاره کردند که علی‌رغم بالا بودن حافظه رم، اما مدیریت این مقدار حافظه چندان اصولی و بهینه نبوده است. شاید اوپو فکر می‌کند که با اضافه کردن ۲ گیگابایت حافظه رم، این مشکل هم برطرف می‌شود.

البته در روزگاری که گوشی‌ها بیش از پیش شبیه به یکدیگر می‌شوند، اولین بودن در زمینه‌های مختلف منجر به ایجاد سروصدا و جلب توجه کاربران می شود. هرچند مدل اصلی Find X هم به خودی خود گوشی جذاب و مهمی محسوب می‌شود، اما شاید اولین بودن در زمینه‌ی بهره‌گیری از ۱۰ گیگابایت حافظه رم، منجر به شهرت بیشتر این گوشی و افزایش فروش آن شود.

منبع: Android Authority

The post احتمال بهره‌گیری مدل جدید اوپو Find X از حافظه رم ۱۰ گیگابایتی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط