آکیلس و VRHealth درد بیماران سرطانی را با واقعیت مجازی تسکین می‌دهند

امتیاز دهید post

رویه های پزشکی رایج گاهی از اوقات می توانند بسیار استرس زا و تکان دهنده باشند اما آکیلس در همکاری تازه اش با VRHealth قصد دارد از هدست های واقعیت مجازی برای تسکین بیماران استفاده کند. در جریان رویداد آکیلس کانکت 5 شب گذشته، این دو کمپانی اعلام کردند که از سخت افزارهای آکیلس گو و ریفت برای تسکین درد مادران در حال زایمان، بیمارانی که شیمی درمانی می شوند و نیز بیمارانی که یک عمل جراحی در پیش دارند استفاده می کنند.

اگرچه قرار دادن هدستی با تصویر یک ساحل دل انگیز در محیط واقعیت مجازی روی سر بیماران راه حلی بسیار آسان به نظر می رسد، نرم افزار VRHeath طراحی شده تا تجربه ای مطابق با استانداردهای پزشکی در اختیار کاربر بگذارد. در حال حاضر سه گزینه برای پیش خرید از سوی مراکز درمانی و دیگر مشتریان ارائه شده است:

  • یک پلتفرم مدیریت درد مبتنی بر آکیلس گو برای بیمارستان ها که طراحی شده تا با جلوه های دیداری، حواس شخص را از شیمی درمانی و دیگر معالجات دردآور پرت کند. این پلتفرم با قیمت 699 دلار به ازای هدست گو و تبلتی مخصوص فروخته می شود و هزینه اشتراک ماهانه آن بسته به نیاز کاربر 89 دلار خواهد بود.
  • ورژنی دیگر از پلتفرم مدیریت درد که برای استفاده خانگی طراحی شده و آکیلس گو را همراه با اشتراکی که ماهانه 5 دلار هزینه دارد در اختیار کاربر قرار می دهد.
  • یک اپلیکیشن Go که تمرینات سلامت ذهن و مدیتیشن را شامل می شود و بر سلامتی شخص متمرکز است.

گذشته از تجربه ای که بیمار به دست می آورد، نرم افزار VRHealth تست های شناختی و ابزارهای ارزیابی روان شناختی را نیز ارائه می کند که در کنار الگوریتم های آماری به ارزیابی محلی یا از راه دور شخص بیمار کمک می کنند. تمام اطلاعات به صورت همزمان به پورتالی منتقل می شوند که از سوی پزشکان حرفه ای، بیماران و حتی حامیان بیماران قابل دسترسی هستند. VRHealth می گوید که راهکارش از همین حالا در 30 مرکز درمانی در سراسر ایالات متحده به کار گرفته شده است.

The post آکیلس و VRHealth درد بیماران سرطانی را با واقعیت مجازی تسکین می‌دهند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط