نام یک استارتاپ روی پیراهن سرخ‌آبی‌ها در دربی

امتیاز دهید post

امروز بعد از ظهر سرخ‌پوشان و آبی‌پوشان پایتخت در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند تا دوباره فریادهای طرفداران سرخ‌آبی را روی سکوها بلند کنند.

بعداز ظهر امروز ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه سوت آغاز بازی توسط «علیرضا فغانی» داور برگزیده بین‌المللی کشیده می‌شود و بازیکنان استقلال و پرسپولیس رو در روی هم قرار می‌گیرند.

رقابت استقلال و پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که نام اسنپ برای اولین بار روی پیراهن فوتبالیست‌های سرخ‌آبی نقش بسته است. انتظار می‌رود که این بازی به یکی از جذابترین رقابت‌های فصل تبدیل شود چراکه برانکو و شفر هر دو اعلام کردند با تفکر بُرد پا به شهرآورد می‌گذارند.

یکی دیگر از جذابیت‌های این شهرآورد قضاوت فغانی است که پیش از این با داروی میان دو تیم ملی فوتبال آلمان و مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر در میان عموم شناخته شد و توانست با کسب ۴/۸۴ امیتاز، نام خود را در صدر جدول داوران جام جهانی ثبت کند.

نیم‌قرن سابقه‌ رقابت این دو تیم قدرتمند همواره لحظات به یادماندنی را در ذهن تماشاچی‌ها ثبت کرده و امسال برای اولین بار فوتبالیست‌های این دو تیم پیراهن‌هایی با نام اسنپ به تن می‌کنند.

هواداری اسنپ از فوتبال سابقه‌دار است و این شرکت حمایت مالی از تیم سپاهان و تبلیغ دور زمین بازی منچستر یونایتد و لستر سیتی را در کارنامه خود دارد.

The post نام یک استارتاپ روی پیراهن سرخ‌آبی‌ها در دربی appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط