دلجویی از مشتریان با عرضه رایگان موبایل هیدروژن وان

امتیاز دهید post

تاخیرهای پیاپی در معرفی رسمی و عرضه موبایل هیدروژن وان، کمپانی RED را وادار به اتخاذ رویکردی عجیب کرده است. تلفن‌های هوشمند هیدروژن وان قرار بود در دو نسخه آلومینیومی و تیتانیومی عرضه شوند. نسخه‌ی آلومینیوم که در واقع انتخاب ارزان تری نسبت به مدل دیگر است و از اواخر مهرماه برای فروش در دسترس خواهد بود.

اما برای مدل گران تر این تلفن‌ها یعنی تیتانیوم، هنوز زمان مشخصی ارائه نشده و این موضوع در حالیست که پیش فروش این تلفن‌های هوشمند از ۱۴ ماه پیش آغاز شده بود.

شرکت RED برای نشان دادن حسن نیت خود و همچنین به عنوان عذرخواهی بابت تاخیر های پیاپی تلفن‌های هوشمندش، تصمیم جالبی برای کسانی که تیتانیوم را پیش خرید کرده‌اند اتخاذ کرده است. در واقع این شرکت به جای این که خریداران را تا زمان عرضه‌ی رسمی تیتانیوم در انتظار نگه دارد، تصمیم گرفته تا به همه‌ی افرادی که اقدام به پیش خرید کرده بودند، به صورت رایگان یک تلفن هوشمند آلومینیوم هدیه دهد. کاربران می‌توانند تا زمان عرضه‌ی گوشی پیش خرید شده، از تلفن هوشمند آلومینیوم استفاده کنند.

همه‌ی این اتفاقات بدون پرداخت پولی اضافه توسط مشتریان انجام خواهد شد و موضوع جالب اینجاست که وقتی تیتانیوم عرضه شود، نیازی به بازگرداندن تلفن‌های آلومینیوم نخواهد بود و مشتریان می‌توانند خود را صاحب هردو گوشی بدانند.

مدیرعامل شرکت RED «جیم جنارد» اعلام کرده که تامین کنندگان این شرکت متعهد شده‌اند که به اندازه‌ی کافی به تولید تیتانیوم خواهند پرداخت تا همه‌ی پیش خرید‌ها به نتیجه‌ی مطلوب برسد. البته علاوه بر این، جنارد گفته که دلیل تاخیر‌های پیاپی عرضه‌ی این تلفن همراه، بدقولی‌ تامین کنندگان شرکت بوده. فروش تلفن‌های هوشمند هیدروژن وان شرکت RED از اول آبان ماه توسط AT&T و Verizon انجام خواهد پذیرفت.

تماشا کنید: موبایل هیدروژن وان با قابلیت نمایش تصاویر هولوگرافیک:

The post دلجویی از مشتریان با عرضه رایگان موبایل هیدروژن وان appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط