مدل‌های لوکس آیفون XS Max با بدنه‌هایی از جنس تیتانیوم، الماس و طلا در راه هستند

امتیاز دهید post

در صورتی که با برند Cavier آشنا باشید، از زمانی رونمایی از آیفون های 2018 می دانستید که لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانید تا مدل هایی بسیار لوکس از آیفون XS Max روانه بازار شود. این کمپانی روسی اخیراً اعضای تازه ای به خانواده Maximum خود افزوده و از مدل 512 گیگابایتی آیفون XS Max با بدنه هایی از جنس کربن، تیتانیوم، الماس، طلای خالص و مدلی ویژه تر با پنلی از جنس طلا با 150 گرم وزن رونمایی کرده است.

نخستین مدل، Maximum Invincivle است که لایه ای 1 میلی متری از تیتانیوم مقاوم را به بدنه دستگاه اضافه می کند. با این لایه اضافی، آیفون XS Max مقاومت بسیار بالایی خواهد داشت و حتی قادر به متوقف کردن یک گلوله است؛ هرچند که شاید هیچوقت این قابلیت به کارتان نیاید.

مدل Maximum Ultraweight نیز کربن را جایگزین گوریلا گلس 6 مورد استفاده در پنل پشتی می کند و به همین ترتیب، 8 گرم از وزن دستگاه کاسته می شود؛ هرچند که تفاوت 8 گرمی در دیوایسی 208 گرمی قطعاً چندان محسوس نخواهد بود.

پس از این نوبت به مدل Maximum Diamonds می رسد که رسوب‌دهی فیزیکی بخار را با 400 قطعه الماس ترکیب می کند. و در نهایت هم مدل های طلایی از راه می رسند؛ مدل Maximum Gold همانطور که از نامش مشخص است بدنه ای از جنس طلا دارد و مدل Maximum Fine Gold هم با استفاده بیش از حد از طلا، 150 گرم به وزن دستگاه اضافه می کند.

در نهایت گفتنی است که اگر به خرید این مدل های منحصر به فرد تمایل دارید، مجبور به پرداخت هزینه هایی گزاف خواهید بود. محصولات جدید Cavier با قیمت پایه 5200 دلار به ازای مدل Maximum Ultralight به فروش می رسند و این هزینه برای مدل های مجهز به الماس و طلای 150 گرمی به 9890 و 15340 دلار افزایش می یابد.

The post مدل‌های لوکس آیفون XS Max با بدنه‌هایی از جنس تیتانیوم، الماس و طلا در راه هستند appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط