هم زمان با دومین روز از طرح پیش فروش ایران خودرو ؛ کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت

امتیاز دهید post

بازار خرید و فروش خودرو این روزها در شوک افزایش قیمت دلار قرار گرفته و تمام معاملات در آن قفل شده است. به اعتقاد فعالان بازار با توجه اوضاع قیمت دلار به هیچ عنوان معاملات به صرفه نبوده و در حال حاضر تنها تعیین و تکلیف شرایط بازار ارز می تواند گره گشای کسادی بازار خودرو باشد. به رغم کاهش اندک برخی از خودروها در بازار و حتی با وجود آغاز به کار طرح پیش فروش ایران خودرو اما هنوز هم خریداران زیادی در دسترس نبوده و مشتریان و متقاضیان خودرو منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند.
انتظار می رود با ادامه اجرای برنامه پیش فروش ایران خودرو در روزهای آتی، روند کاهشی قیمت در بازار آزاد ادامه یابد.
روز گذشته نیز رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفته بود که بازار دیگر کششی برای افزایش قیمت‌ به دلیل رشد نرخ ارز در بازار آزاد را نخواهد داشت.
پژو 207 اتوماتیک بالاترین رشد قیمت را به خود اختصاص داده است به نحوی که این محصول با سه میلیون افزایش با قیمت 107 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌ گیرد.
این روزها سمند ال ایکس با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 55 میلیون، پژو 405 GLX با کاهش 500 هزار تومانی با قیمت 50 میلیون و 500 هزار تومان، ساندرو اتوماتیک با ثبات قیمت 113 میلیون تومان و پژو206 تیپ 2 با افزایش 500 هزار تومانی با قیمت 60 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می‌ شود.
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

The post هم زمان با دومین روز از طرح پیش فروش ایران خودرو ؛ کاهش قیمت برخی از محصولات این شرکت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط