حجم بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد

امتیاز دهید post

چندی پیش شرکت سونی با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی از باندل پلی استیشن 4 بازی Red Dead Redemption 2 رونمایی کرد. پس از این اتفاق، شاهد قرار گرفتن این باندل در لیست محصولات فروشگاه‌های مختلف بوده‌ایم و همین مسئله نیز فرصتی را به وجود آورد تا طرفداران نگاه دقیق تری به جزئیات آن داشته باشند.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته روی بسته بندی باندل بازی Red Dead Redemption 2، جدیدترین محصول راکستار گیمز به حداقل 105 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهد داشت. موضوعی که باید به آن توجه کرد، این است که رقم اعلام شده، حجم اولیه‌ی بازی است و بدون شک این رقم با انتشار پچ‌ها، به‌روزرسانی‌ها و محتوای دانلودی افزایش خواهد یافت. همچنین نباید فراموش کرد که این رقم به نسخه‌ی پلی استیشن 4 مربوط می‌شود، هر چند معمولاً تفاوت چندانی میان حجم نسخه‌های مختلف وجود ندارد. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از بسته بندی را مشاهده کنید:

اطلاعات قرار گرفته روی پشت جعبه‌ی باندل به همین موارد ختم نمی‌شود و به موارد دیگری نیز اشاره شده است. برای مثال، در پشت بسته بندی نوشته شده است که بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 از 2 الی 32 کاربر پشتیبانی می‌کند. همچنین باید اضافه کرد که این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 پرو بهینه سازی خواهد شد و برخی محتویات نیز به مدت 30 روز در انحصار کنسول نسل هشتمی سونی خواهند بود.

چندی پیش، شاهد انتشار نخستین ویدیوی گیم‌پلی از بازی Red Dead Redemption 2 بودیم. با توجه به این ویدیو که حدوداً 6 دقیقه زمان داشت، نحوه‌ی تعامل کاربر با دیگر شخصیت‌های بازی (NPC ها) بسیار حائز اهمیت است و تصمیمات می‌توانند یک فرد را به دوست یا دشمن تبدیل کنند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای کنسول‌های پپلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. تاکنون هیچ صحبتی از نسخه‌ی پی سی این بازی به میان نیامده است اما بسیاری معتقدند راکستار سیاستی مشابه با گذشته را در پیش گرفته و پس از عرضه‌ی رسمی بازی‌ برای کنسول‌ها، شاهد انتشار بازی برای دارندگان کامپیوترهای شخصی خواهیم بود.

The post حجم بازی Red Dead Redemption 2 مشخص شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط