بازی Doom 2 را با چاشنی بتل رویال تجربه کنید [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

بتل رویال این روز‌ها به یکی از پر طرفداران ترین مدهای بازی‌های چندنفره تبدیل شده است. به‌ طوری که این مد در بسیاری از بازی‌های رو به انتشاز از جمله Call of Duty: Black Ops 4 و بتلفیلد 5 نیز قرار خواهد داشت. در چنین شرایطی، یک تیم مد سازی مشغول اضافه کردن رقابت‌های بتل رویال به بازی Doom 2 است که در سال 1994منتشر شد.

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی وبسایت پالیگان، مود بتل رویالی که هم اکنون برای بازی Doom 2 در دست ساخت قرار دارد، به حداکثر 64 کاربر اجازه می‌دهد تا در یک نقشه به رقابت با یکدیگر بپردازند. همچنین باید اضافه کرد این مود در حال حاضر مراحل تست را پشت سر می‌گذارد. هر چند عملکرد آن با حضور ربات‌ها به عنوان کاربر تاکنون رضایت بخش بوده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از این مود را مشاهده کنید:

حالت بتل رویال بازی Doom 2 که تحت عنوان Doom Royale ساخته می‌شود و تیم رترودکس گیمینگ وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده دارد، به عنوان یک فایل WAD جایگزین در کنار بازی Doom 2 اجرا می‌شود. برای طراحی رقابت‌های بتل رویال از نقشه‌ی بازی اصلی استفاده شده که از راهروهای تو در تو و فضاهای داخلی تشکیل شده است. همین مسئله نیز باعث شده تا پیدا کردن رقبا مقداری سخت و چالش برانگیز باشد.

با توجه به اعلام تیم سازنده، آن‌ها هم اکنون مشغول به‌روزرسانی نقشه و HUD هستند و امیدوارند که در آینده‌ی نزدیک بتوانند نقشه‌های بیشتری را با الهام گیری از لوکشین‌های محبوب سری بازی‌های دووم بسازند. در حال حاضر هیچ تاریخی برای عرضه‌ در نظر گرفته نشده است.

جدیدترین نسخه از سری بازی‌های دووم با عنوان DOOM Eternal در رویداد E3 2018 معرفی شد. در جریان کنفرانس اعلام شد که دوم گای، شخصیت اصلی این سری، از نسخه قبلی قدرتمند تر خواهد بود، تنوع دشمنان و دیمن ها بیشتر شده و تعداد سلاح‌ها هم افزایش یافته است. همچنین طبق گفته‌ی سازندگان، یکی از مواردی که طرفداران انتظارش را داشتند در این نسخه اتفاق خواهد افتاد و جهنم به زمین خواهد آمد.

The post بازی Doom 2 را با چاشنی بتل رویال تجربه کنید [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط