افزایش قیمت در راه است؛ شرایط پیش فروش چانگان CS35 از سوی سایپا اعلام شد- مرداد 97

امتیاز دهید post

شرایط پیش فروش نقدی چانگان CS35 از تاریخ یکشنبه مورخ 97/05/28 ساعت 10 صبح فعال و مطابق جدول اعلام شده است. این کراس اوور که رقیبی برای MVM X22، رنو ساندرو استپ وی، لیفان X60، جک S3 و هایما S5 محسوب می شود در ابتدا تنها به صورت وارداتی به کشورمان عرضه شده بود که با قیمت گزاف 85 میلیون تومان شانس چندانی برای رقابت در بازار آن روزها پیدا نکرد. اما با گذشت بیش از یکسال سایپا و پارس خودرو تصمیم به مونتاژ این مدل در مجموعه سایپا کاشان گرفتند و به همین دلیل قیمت این محصول علیرغم افزایش امکانات رفاهی و چند به روز رسانی فنی متخصر، تا 62 میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

این در حالیست که طی ماه های اخیر شاهد افزایش قیمت این خودرو به حدود 79 میلیون تومان بوده ایم و به نظر می رسد که با توجه به احتمال آزاد سازی قیمت خودرو نیز شرایط برای رد شدن قیمت چانگان CS35 از مرز 90 میلیون تومان فراهم شود.

كراس اوور چانگان CS35 داراى موتور ٤ سيلندر ١/٦ ليترى Blue Core است. اين موتور ١٢٥ اسب بخاد قدرت توليد و ١٦٠ نيوتن متر گشتاور ارائه مى كند. گيربكس اين خودرو نيز ٤ سرعته اتوماتيک است و شتاب صفر تا صد چانگان CS35 در محدوده 15 ثانیه قرار می گیرد که رقم چندان قابل توجهی به نظر نمی رسد.چانگان CS35توضیحات:
1 – سود مشارکت در این طرح 15 و سود انصراف 12 درصد است.
2- در این بخشنامه محدودیت کد ملی اعمال میگردد.
3- مشتریانی که طی 6 ماه گذشته اقدام به ثبت نام خودرو نموده‌ اند، مجاز به ثبت‌ نام نيستند.
4- در این بخشنامه امکان صلح وجود ندارد.
5- قیمت نهایی خودرو زمان تحویل مشخص خواهد شد.

The post افزایش قیمت در راه است؛ شرایط پیش فروش چانگان CS35 از سوی سایپا اعلام شد- مرداد 97 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط