جدیدترین تصاویر گلکسی P30 بهره‌گیری از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

گلکسی P30 قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) معرفی شود و حالا تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است. روی هم رفته، این گوشی شباهت زیادی به مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی A7 دارد. از بین این موارد مشابه می‌توانیم به بهره‌گیری از «صفحه‌نمایش بی‌نهایت» (Infinity Display) فاقد بریدگی در بخش فوقانی اشاره کنیم. از لحاظ پنل پشتی هم این دو گوشی مشابه هستند. با وجود اینکه سامسونگ عمدتا دوربین‌های اصلی را در مرکز پنل پشتی قرار می‌دهد، اما اخیرا به تعبیه‌ی ماژول‌های دوربین در گوشه‌ی پنل روی آورده و گلکسی P30 هم از این قاعده مستثنا نیست. با این حال، برخلاف گلکسی A7، این گوشی از دوربین دوگانه بهره می‌برد و به جای تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، این حسگر در پنل پشتی تعبیه شده است.

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گلکسی P30 تحت این عنوان عرضه نخواهد شد.

در حال حاضر خبرهای چندان موثقی در مورد سخت‌افزار این گوشی منتشر نشده است. با این وجود به‌نظر می‌رسد که این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ یا ۶۷۰ بهره می‌برد و در کنار آن هم گویا ۶ گیگابایت حافظه رم وجود دارد. از لحاظ حافظه داخلی هم کاربران می‌توانند از بین دو مدل ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند. در نهایت، در حالی که هنوز نمی‌توانیم به ظرفیت باتری این گوشی اشاره کنیم، اما باید بگوییم که این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد.

در ضمن باید خاطرنشان کنیم که طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گلکسی P30 تحت این عنوان عرضه نخواهد شد بلکه این گوشی در کنار مدل ۲۰۱۸ گلکسی A9 پرو تحت عنوان گلکسی A6s معرفی می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post جدیدترین تصاویر گلکسی P30 بهره‌گیری از دوربین دوگانه را تایید می‌کنند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط