هواوی گوشی های نوا 3 و نوا 3i را در ایران رونمایی کرد

امتیاز دهید post

گوشی های هواوی نوا 3 و هواوی نوا 3i را به شکل رسمی در ایران معرفی شدند. این مراسم رونمایی روز شنبه 27 مرداد ماه در محل مجموعه کارتینگ آزادی و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و در جریان آن، خبرنگاران توانستند با این دو محصول جدید غول تکنولوژی چین از نزدیک آشنا شوند.

بابک فیاض، مدیر مارکتینگ هواوی در ابتدای این مراسم به ارائه آمار موفقیت های هواوی طی سال های اخیر پرداخت. این شرکت توانسته در سال 2018 تا به اینجا بیش از 100 میلیون دستگاه تلفن هوشمند عرضه کند که رقم قابل توجهی محسوب می شود.

هواوی نوا 3

گوشی میت 10 از زمان عرضه تاکنون به فروش 10 میلیونی رسیده و بیش از 9 میلیون دستگاه گوشی پرچمدار P20 پرو هم به سرتاسر جهان ارسال شده است. شبکه فروش هواوی در کشورمان اکنون 53 هزار فروشگاه، 3500 مرکز تجربه کاربری و 25 برندشاپ را شامل می شود.

هواوی نوا 3

پس از فیاض، نوبت به محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی رسید تا گوشی هواوی نوا 3 را معرفی کند. همان طور که قبلاً هم در دیجیاتو خواندید، نوا 3 پرچمدار جدیدی از سری جوان پسند نوا محسوب می شود و سخت افزار قدرتمند، طراحی زیبا و دوربین های حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

هواوی نوا 3

قابلیت های هوش مصنوعی هواوی نوا 3 در بخش های مختلف به کمک کاربر می آیند، به ویژه در حوزه عکاسی. این گوشی برای اولین بار می تواند 8 صحنه مختلف را در زمان سلفی گرفتن شناسایی کرده و تنظیمات مناسب آن را اعمال نماید، ضمن اینکه حتی در زمان ویدیو گرفتن با دوربین جلو هم قابلیت HDR فعال می شود. هواوی مدعی شده که سلفی های این دوربین را می توانید به شکل پوستر در ابعاد 2×1.5 متر چاپ کنید. البته در مورد صحت این ادعا هنوز نمی توانیم نظر قطعی بدهیم.

هواوی نوا 3

از دیگر ویژگی های شاخص هواوی نوا 3 می توان به نمایشگر 6.3 اینچی فول ویو، چیپست Kirin 970 به همراه 6 گیگابایت رَم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 و 24 مگاپیکسلی و باتری 3750 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. خوشبختانه هواوی در این گوشی برای رفع مشکل تشخیص چهره در نور کم از نور مادون قرمز استفاده می کند. هواوی نوا 3 در رنگ های مشکی، آبی و ارغوانی Iris وارد کشورمان خواهد شد.

هواوی نوا 3

میان رده جدید هواوی یعنی نوا 3i اولین گوشی این شرکت با چیپست جدید Kirin 710 محسوب می شود. این چیپست رقیب مستقیم اسنپدراگون 710 است و نسبت به Kirin 659 عملکرد بسیار بهتری دارد. از جمله قابلیت های این چیپست 12 نانومتری می توان به موتور هوش مصنوعی، پردازنده تصویری مستقل، ارتباطات بیسیم سریع تر و عکاسی هوشمند اشاره کرد.

هواوی نوا 3

دیگر مشخصات هواوی نوا 3i عبارتند از 4 گیگابایت رَم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه 2+16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه 2+24 مگاپیکسلی و باتری 3340 میلی آمپر ساعتی. این گوشی هم در رنگ های مشکی، سفید و ارغوانی Iris عرضه خواهد شد.

هواوی نوا 3

به خاطر بی ثباتی قیمت دلار در کشور، هواوی فقط قیمت دلاری این دو محصول را اعلام کرد. نوا 3 با قیمت 499 دلار و نوا 3i با قیمت 359 دلار وارد کشور می شوند. مدیر روابط عمومی هواوی به دیجیاتو گفت این شرکت تا جای ممکن تلاش می کند تا قیمت دلاری ورود محصول به کشور را کاهش دهد، ولی پس از آن دیگر کاری از دست آنها بر نمی آید و همه چیز را قیمت دلار در بازار تعیین می کند. ناهید افزود افزایش قیمت دلار، بیش از همه شرکت های فعال در کشور را متضرر می کند و آنها به هیچ وجه از وضعیت کنونی راضی نیستند. امیدواریم با برقراری ثبات در بازار، کاربران بتوانند از جدیدترین محصولات تکنولوژی روز دنیا بهره مند شوند.

هواوی نوا 3 هواوی نوا 3 هواوی نوا 3

The post هواوی گوشی های نوا 3 و نوا 3i را در ایران رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط