بهترین تورهای داخلی با آژانس هواپیمایی آرشین پرواز [رپورتاژ آگهی]

امتیاز دهید post

سفرهای داخلی نظیر سفر با تور کیش و تور مشهد به عنوان پر طرفدارترین تورهای داخلی در میان گردشگران شناخته شده اند به طوریکه سفر به کیش و مشهد در صدر سفرهای داخلی قرار گرفته است.

سفر به کیش

جزیره کیش همچون مرواریدی در خلیج فارس می درخشد که این جزیره مملوء است از فرصت ها و لحظات ناب برای تفریح و خوشگذرانی. این جزیره ی زیبا همه ساله میزبان گردشگران زیادی است که پس از اطلاع از قیمت تور کیش، برای گذراندن تعطیلات، کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

در جزیره ی کیش بر خلاف تصور عموم، همه ی تفریحات و خوشگذرانی ها در تماشای جُنگ های متنوع ،تفریحات آبی و خرید تمام نمی شود بلکه این جزیره جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است.

در کیش حسابی به گشت و گذار بپردازید؛ در این جزیره حال و هوایتان عوض می شود و گردشی جذاب را تجربه خواهید کرد. پس کوله بار خود را ببندید و با ما راهی جزیره ی زیبای کیش شوید.

اگر بخواهید در کیش، گردش خود را از مکان های تاریخی شروع کنید می توانید به بازدید از کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، روستای باغو، کلبه هور، آب انبار سنتی کیش، درخت سبز و محل سکونت بومیان بروید.

در کیش بیشتر گردشگران زمان خودشان را در سواحل به سر می برند. کیش پارک های ساحلی زیادی دارد از جمله پارک ساحلی مرد ماهیگیر، پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ و پارک ساحلی میرمهناست که می توانید تفریحات دریایی چون قایق سواری، فلای بورد، پاراسل سواری، شاتل، بنانا، کیبل اسکی و اسکوتر زیردریایی را نام برد. از دیگر تفریحاتی که در این سواحل وجود دارد می توان دوچرخه سواری و اسکوتر برقی را نام برد.

سایر تفریحات پرطرفدار جزیره کیش؛ پرواز با گلایدر، پرواز با جایروکوپتر، پیست کارتینگ جزیره کیش، سافاری کیش، شترسواری در کیش، تور سوارکاری، گشت ویژه دورجزیره کیش و پارک ها و شهربازی های کیش.

جزیره کیش مراکز خرید متنوع و گسترده ای دارد که طرفداران خرید می توانند گشتی در مراکز خرید بزنند و پاساژگردی کنند و به خرید سوغاتی از کیش بپردازند.

در جزیره کیش برای اقامت انواع هتل ها، هتل آپارتمان و سوئیت شخصی با امکانات متنوع وجود دارد و از این بابت نگران نباشید. همچنین در این جزیره رستوران های خوبی وجود دارد که می توانید طعم غذاهای لذیذ محلی را بچشید.

سفر به مشهد

کلان شهر مشهد بعنوان شهر مذهبی نه تنها از کشور عزیزمان بلکه از کشورهای همسایه نیز میزبان زائران بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان می باشد. همواره تقاضا برای تور هوایی مشهد و تور مشهد قطار بالاست و تورهای مشهد از شهرهایی چون اصفهان و شیراز و تبریز نیز برگزار می شود.

بیشتر مسافران شهر مشهد انگیزه­شان از سفر به مشهد زیارت است اما شهر مشهد بسترهای لازم برای گردشگری را فراهم کرده است.

پس از زیارت حرم امام رضا (ع) گردشگران مشهد عموما به آرامگاه فردوسی شاعر بزرگ فارسی می روند، همچنین بازدید از آرامگاه نادرشاه افشار، آرامگاه اخوان ثالث، آرامگاه خواجه اباصلت، آرامگاه خواجه مراد و آرامگاه خواجه ربیع را می توانید در برنامه خود قرار دهید.

علاوه بر اینها بازدید از خانه های تاریخی مشهد نیز خالی از لطف نیست؛ خانه داروغه، خانه ملک، خانه پیشه وران، خانه توکلی و فرهنگسرای بهشت از جمله خانه های تاریخی شهر مشهد است.

موزه های مشهد نیز مخاطب خاص خودش را دارد که می توان موزه آستان قدس، موزه نان، موزه مردم شناسی، موزه آب و موزه نادری را نام برد.

پارک های مشهد برای تفریح می تواند گزینه مناسبی باشد؛ پارک ملت، باغ ملی مشهد، پارک وکیل آباد و پارک کوهسنگی از پارک های معروف و شناخته شده این شهر هستند. علاوه بر این شهر مشهد پارک های آبی بزرگی دارد که می توانید هیجان را در آنجا تجربه کنید. از بهترین پارک های آبی شهر مشهد می توان سرزمین موج های خروشان، پارک آبی ایرانیان و سرزمین موج های آبی را نام برد.

شاندیز، طرقبه و پارک علمی پروفسور بازیما از دیگر مکان هایی است که می توانید بروید.

برای خرید سوغاتی از مشهد با تنوع بالایی از کالاها روبرو هستید؛ زعفران، خشکبار، جیلی بیلی، ادویه، زرشک، نقل و نبات، مهر و سجاده، زیور آلات و عطر را به عنوان سوغات این شهر می توانید تهیه کنید. همچنین مراکز خرید مدرن در کنار بازارهای قدیمی برای خرید و پاساژگردی وجود دارد.

برای اقامت در مشهد با وجود بیش از 1200 اماکن مسافرتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانسراها می توانید با توجه به بودجه ای که در نظر دارید اقامتی لوکس و مجلل داشته باشید یا ارزان و کم هزینه. همچنین شهر مشهد رستوران های معروفی دارد که می توان رستوران پسران کریم را معرفی کرد که با 3 شعبه در مشهد فعالیت می کند. علاوه بر این چشیدن طعم غذاهای محلی یکی از جنبه های سفر به مشهد است که شله مشهدی از غذاهای معروف این شهر است.

در انتها گفتنی است که کشور عزیزمان ایران مقاصد گردشگری زیادی دارد که با گذشت زمان مسیرهای داخلی نیز به طرفدارانشان افزوده می شود. لازم به ذکر است که شما می توانید رزرو تورهای مسافرتی داخلی را با خیال آسوده به ما بسپارید. شما می توانید با مراجعه به سایت آرشین پرواز تورهای ارزان را با کیفیت بالا رزرو کنید و با اطمینان خاطر سفر کنید.

آدرس وب سایت: https://www.arshinparvaz.com

آدرس : تهران – خیابان شریعتی – خیابان شهید بهشتی (عباس آباد) – نرسیده به چهارراه اندیشه – پلاک ۴۰ -طبقه اول – واحد ۲

تلفن تماس جهت رزرو تورهای داخلی : ۸۶۰۲۶۸۹۰-۰۲۱

تلفن تماس جهت رزرو تورهای خارجی : ۸۸۴۲۳۴۶۲ -۰۲۱

در خارج از ساعات اداری می توانید با شماره ۰۹۱۲۹۴۵۳۶۶۸ ( آقای سیفی ) تماس حاصل کنید.

The post بهترین تورهای داخلی با آژانس هواپیمایی آرشین پرواز [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط