ماین‌کرفت جدید روندی شبیه به دیابلو دارد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی

استودیوی بازی‌سازی «مویانگ» (Mojang)، سازنده‌ی بازی معروف ماین‌کرفت، بالاخره می‌خواهد یک بازی جدید غیر از ماین‌کرفت بسازد؛ البته قرار نیست از دنیای ماین‌کرفت فاصله بگیریم و بازی جدید مویانگ هم در دنیای ماین‌کرفت اتفاق می‌افتد. مویانگ از یک بازی نقش‌آفرینی به اسم «ماین‌کرفت: سیاهچاله‌ها» (Minecraft: Dungeons) رونمایی کرده است.

بازی Minecraft: Dungeons برای پلتفرم کامپیوتر ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود.

بازی Minecraft: Dungeons برای پلتفرم کامپیوتر ساخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شود. استودیوی مویانگ می‌گوید که یک تیم کوچک مشغول ساخت این بازی هستند و در ساخت آن، از نقش‌آفرینی‌های اکشن کلاسیک الهام گرفته‌اند.

لازم نیست تیزر کوتاه بازی را ببینید تا متوجه شوید که احتمالا بازی Minecraft: Dungeons از نظر روند، شبیه به مجموعه بازی‌های دیابلو و دیگر نقش‌آفرینی‌های اکشن شبیه به آن خواهد بود. روند بازی قرار است حول مبارزه در سیاهچاله‌ها و پیدا کردن آیتم‌های جدید مثل سلاح‌ها و زره‌ها طراحی شود.

سازندگان بازی Minecraft: Dungeons می‌گویند که یک خط داستانی هم برای بازی‌شان طراحی کرده‌اند و بازی هم‌چنین محیط‌ها و سیاهچال‌های زیاد و متنوعی خواهد داشت. از نظر ظاهری هم بازی Minecraft: Dungeons فرقی با بازی اصلی ماین‌کرفت ندارد.

بازی هم‌چنین حالت چند نفره هم دارد و تا چهار نفر می‌توانند به صورت همکاری در سیاهچال‌های Minecraft: Dungeons با یکدیگر بازی کنند.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی این بازی را ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: IGN

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ماین‌کرفت جدید روندی شبیه به دیابلو دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط