بازی Minecraft: Dungeons معرفی شد؛ ماینکرفت با چاشنی نقش‌آفرینی [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

ساعاتی پیش سرانجام استودیو Mojang که به خاطر ساخت بازی ماینکرفت شناخته می‌شود، عنوان جدیدی از دنیای این فرنچایز را با نام Minecraft: Dungeons معرفی کرد.

همان‌طور که احتمالا از اسم بازی حدس می‌زنید، Minecraft: Dungeons یک عنوان نقش آفرینی است که در آن شما درگیر کشف سیاه‌چاله‌ها، مناطق ناشناخته، جنگل، معادن و دیگر محل‌های مختلف خواهید شد. البته در راه کشف مکان‌های ذکر شده، شما تنها نخواهید ماند و Minecraft: Dungeons را می‌توان با کمک دیگر اشخاص هم تجربه کرد.

ساختار بازی جدید همانند ماینکرفت خواهد بود و کارهایی مانند ساخت و ساز، گردش در محیط پیکسلی، جنگ با موجودات گوناگون و سفر به نقاط مخلتف از بخش‌های اصلی بازی به شمار می‌روند. در حال حاضر قرار است تا Minecraft: Dungeons برای پی‌ سی و ای‌او‌اس عرضه شود و بعد از آن باید منتظر انتشار آن روی دیگر پلتفرم‌ها باشیم.

البته از آن‌جایی که مالکیت استودیو سازنده بازی یعنی Mojang در اختیار کمپانی مایکروسافت است، بعید به نظر می‌رسد که این عنوان برای کنسول‌هایی نظیر پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود. در نهایت، هنوز اطلاعات دیگری از این بازی در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که برای دریافت جزییات کامل‌تر در رابطه با بخش‌های مختلف بازی باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

با این که نزدیک به ۹ سال از عرضه نسخه اولیه ماینکرفت برای پی سی می‌گذرد، این عنوان هنوز یکی از شناخته شده‌ترین نام‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود که هر روزه شاهد شکستن رکورد جدیدی از جانب کاربران آن‌ هستیم. محبوبیت ماینکرفت با جایی رسیده که قرار است به‌زودی یک فیلم سینمایی با محوریت این فرنچایز روی پرده‌ نقره‌ای برود.

در حال حاضر نسخه اصلی ماینکرفت را می‌توانید از سیستم عامل‌های تاریخ مصرف گذشته‌ای مانند جاوا گرفته تا کنسول‌های نسل فعلی مثل پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنید.

The post بازی Minecraft: Dungeons معرفی شد؛ ماینکرفت با چاشنی نقش‌آفرینی [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط