ال جی از فلسفه طراحی گوشی وی 40 تینکیو می گوید

امتیاز دهید post

ال جی رسماً خبر از جزئیاتی در مورد طراحی گوشی پرچمدار آتی خود، وی 40 تینکیو داده و تصاویری از آن را منتشر کرده است.

مدیر بخش طراحی محصولات موبایل شرکت کره ای به 3 خصوصیت اصلی این گوشی اشاره کرده است:

  • لمس هموار
  • رنگ های خاص
  • طراحی یکپارچه و به عبارتی بدون درز

به گفته این شرکت فلسفه طراحی که در پس ال وی 40 تینکیو نهفته است بر قابلیت های مختص ال جی تمرکز دارد. از جمله این موارد به نمایشگر فول ویژن یا به عبارتی تمام صفحه اشاره شده است. علاوه بر این بر زیبایی شناختی ساده آن تمرکز شده است.

«لی جونگ هون» مدیر بخش طراحی ارتباطات موبایل ال جی الکترونیکس در این باره گفته: «ما می خواهیم مشتریان هنگامی که برای اولین بار ال جی وی 40 تینکیو را در دست می گیرند به طور دلپذیری غافلگیر شوند».

اما وقتی صحبت از قابلیت استفاده از گوشی به میان آمده این شرکت اشاره کرده که احساس چسبندگی یا به اصطلاح گریپ آن از موارد اساسی است. به ویژگی اختصاصی با نام تجاری Silky Blast پرداخته که بر هر بخش از پنل شیشه ای پشتی اعمال می شود. این ویژگی قرار است میزان لیز بودن گوشی در دست را کاهش دهد و در عین حال شیشه مبتنی بر این ویژگی در مقابل به جای ماندن اثر انگشت کاربر مقاوم خواهد بود.

همچنین قرار است قطعات غیر اساسی از جمله حسگرهای قرار گرفته در قاب جلویی مخفی شوند و تنها بخش های قابل مشاهده در قاب جلویی دوربین ها و اسپیکرها باشند. در انتها رنگ های این گوشی به این ترتیب اعلام شده: یک مشکی شفقی جدید، خاکستری پلاتینی جدید و یک آبی مراکشی. علاوه بر این قرار است رنگ قرمز عمیق تری جایگزین رَزبری رُز قبلی شود. با این حال ممکن است بعضی از رنگ ها در برخی بازارها ارائه نشوند.

وی 40 تینکیو

ال جی اشاره های کوچکی به برخی جزئیات دیگر هم داشته: نمایشگر قرار است نیم اینج بزرگتر از نسل قبلی باشد و حاشیه های آن بیش از پیش کاهش یابد. این گوشی قرار است در میان سبک ترین و باریک ترین ها در میان گوشی های با نمایشگر بزرگتر از 6 اینچ باشد.

احتمالاً نسبت نمایشگر 18 به 9 خواهد بود و چیپست اسنپدراگون 845 به همراه اندروید 8.0 برای آن در نظر گرفته خواهد شد. انتظار می رود در 11 مهر ماه شاهد رونمایی از این گوشی باشیم.

سوالی که باقی می ماند این است که توجه ال جی به این جزئیاتِ وی 40 تینکیو برای کاربران به اندازه کافی جذاب خواهد بود تا آنها را از استفاده برندهای دیگر به سوی ال جی بکشاند؟

آیا باز هم بخش موبایل ال جی ضرر هنگفتی را تجربه می کند یا می تواند با وی 40 تینکیو انتظارات کاربران را برآورده کند.

The post ال جی از فلسفه طراحی گوشی وی 40 تینکیو می گوید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط