ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام ممنوع شد

امتیاز دهید post

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر از ممنوعیت ورود تاکسی‌های اینترنتی به این فرودگاه داد.

«شهرام آدم نژاد» امروز در یک نشست خبری اعلام کرده است که شرایطی برای تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام در نظر گرفته شد اما آنها نسبت به همکاری اقدام نکرده‌اند. به گزارش ایسنا او گفته است: «از این پس حضور این تاکسی‌ها در فرودگاه ممنوع بوده و تلاش می‌کنیم اجازه فعالیت به آنها ندهیم.»

گفته‌های مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اندکی مبهم به نظر می‌رسند و مشخص نیست چه شرایطی از سوی چه کسانی (رانندگان یا شرکت‌هایی مانند اسنپ و تپسی) رعایت نشده‌ است. روابط عمومی فرودگاه امام در گفتگو با دیجیاتو از این شرایط اظهار بی‌اطلاعی کرد. از سوی دیگر اسنپ و تپسی هم هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

البته، مدیرعامل فرودگاه امام در ادامه به موارد دیگری نیز اشاره کرده و خبر داده ۱۴۰۰ تاکسی در این مجموعه وجود دارد، درحالی که روزانه به ۸۰۰ مسافر خدمات رسانی می‌شود: «این به معنای آن است که حتی برای تاکسی‌هایی که رسما در فرودگاه هستند نیز باید شرایطی تعریف شود که بتوانند خدمت‌رسانی کنند.»

او همین مسئله را یکی از دلایل اصلی عدم اجازه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه امام ذکر کرده است. آدم نژاد همچنین خبر از طراحی اپلیکیشنی داده که قرار است «تمام نیاز‌های مسافر» را در نظر گیرد: «در این اپلیکیشن که به زودی و با حضور وزیر راه و شهرسازی رسما به بهره‌برداری می‌رسد، تلاش شده تمام نیازهای مسافر در نظر گرفته شود و برای آنها امکاناتی در نظر گرفته‌ایم که از طریق آن نیازهای آنها به طور کامل برطرف شود.»

اگرچه او اشاره‌ای مستقیم به فعالیت تاکسی‌های فرودگاه در این اپلیکیشن نمی‌کند، اما از رفع نیازهای مسافر صحبت به میان می‌آورد و به نظر می‌رسد مقدمه عدم فعالیت تاکسی‌های اینترنتی در فرودگاه، به همین مسئله برمی‌گردد.

The post ورود تاکسی‌های اینترنتی به فرودگاه امام ممنوع شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط