مشخصات نهایی رضوانی تانک X ؛ شاسی بلندی تنومند با موتور قدرتمند داج Hellcat

امتیاز دهید post

کمپانی رضوانی موتورز با ارایه شاسی بلند تانک سر و صدای زیادی بر پا کرده است. این خودرو تا همین چندی پیش در دو نسخه استاندارد و نظامی قابل انتخاب بود، اما اینک با اضافه شدن نسخه X حق انتخاب مشتریان متنوع تر از قبل شده است. یکی از رسانه های بین المللی صنعت خودرو در مورد این خودرو اینطور نوشته است" شرکت رضوانی موتور که صاحب آن یک ایرانی است، در آمریکا خودرویی با نام تانک ساخته که قابلیت دفاعی دارد و می‌ تواند حتی در برابر حملات شیمیایی نیز مقاومت کند.
تیم طراحی رضوانی ادعا می ‌کند که تانک، ظاهر خود را از خودروهای نظامی الهام گرفته است؛ ولی به نظر می‌ رسد که بدنه‌ ی این شاسی ‌بلند، بیشتر آینده‌ نگرانه باشد تا نظامی. "

رضوانی تانک نسخه استاندارد

رضوانی تانک نسخه نظامی

رضوانی تانک نسخه X

گلگیرهای برآمده و فرم کاپوت، نمای جلویی تانک را تکمیل کرده است. فاصله‌ ی بسیار کم بین سپر جلو تایرهای جلو، عبور این شاسی بلند بی‌ نظیر را از موانع بسیار ساده ‌تر کرده است. سیستم چهارچرخ محرک این تانک، قابلیت غیرفعال شدن دارد. در سقف تانک، به لطف وجود چراغ‌ های LED، دید و روشنایی بیشتری در هنگام رانندگی در شب وجود خواهد داشت. رضوانی تانک X بجای موتور 6.4 لیتری V8 استاندارد، نیروی خود را از موتور 6.2 لیتری V8 ساخت شرکت داج دریافت می کند. این موتور که به Hellcat معروف است، توانایی تولید 707 اسب بخار قدرت و 881 نیوتن متر گشتاور تولید را داشته و یکی از قوی ترین موتورهای V8 موجود به حساب می آید.

rezvani-tank-x (6)

فردیس رضوانی مدیرعامل شرکت رضوانی موتور، درباره این خودرو گفته است: «پس از ساخت مدل استاندارد خودرو تانک، ما یک مدل مقاوم با امنیت بالا را عرضه کردیم. این خودرو یک محصول لوکس و نظامی پیشرفته مخصوص شهر است که برای درگیری‌ های احتمالی شهری طراحی شده است». تانک X بطور کلی از نسخه نظامی پیروی می کند، با این تفاوت که ظاهر آن عادی تر بوده و کمی سر به زیرتر احساس می شود؛ همچنین در نسخه X رضوانی خبری از شیشه ها و پنل های بدنه ضد گلوله درجه B7 و سیستم دودزا نیست. سیستم دید در شب حرارتی/FLIR هم حذف شده، اما علاقه مندان می توانند به عنوان آپشن این سیستم را سفارش دهند.

rezvani-tank-x (5)

رضوانی پکیج Off-Road Extreme را برای تانک X عرضه می کند. این پکیج شامل افزایش ارتفاع خودرو تا 6 اینچ (15.2 سانتی متر)، اکسل Dynatrac ProRock XD60/80 با قفل ها و کمپرسور بادی، ترمزهای Dynatrac ProGrip، کمک فنرهای ضخیم 6 سانتی متری مخصوص آفرود Fox و تایرهای غول پیکر 37 اینچی به همراه فناوری DSC رضوانی موتورز را شامل می‌ شود.همچنین به لطف ارتفاع زیاد، نصب تایرهای ۳۷ اینچی بدون هیچ مشکلی ممکن شده است.

rezvani-tank-x (11)

برخلاف ظاهر خشن و گیرای بیرونی، طراحی داخل کابین این تانک لوکس و تجملاتی جلوه می‌ کند. رضوانی یک پکیج را برای کابین ارائه می‌ کند که با سفارش آن، شما روکش چرمی و جیر را دریافت خواهید کرد. بنابراین حس خشونت نمای خارجی در داخل کابین جای خود را به حس تجمل داده است. برای این بخش رضوانی پکیجی را در نظر گرفته که مواردی مثل روکش قرمز رنگ و چرمی صندلی ها، سیستم هداپ دیسپلی و نمایشگر 7.9 اینچی مربوط به سیستم اینفوتینمنت را در بر می گیرد.

rezvani-tank-x

کسانی که برای این نسخه از تانک خیابانی رضوانی علاقه داشته باشند، باید حداقل 259,000 دلار برای آن پس انداز کنند؛ این رقم در مقایسه با بهای 178,500 دلاری نسخه استاندارد، به طور قابل ملاحظه ای بیشتر است. در حال حاضر این خودروساز ایرانی الاصل، سفارشات مربوط به تانک X را پذیرش می کند.

The post مشخصات نهایی رضوانی تانک X ؛ شاسی بلندی تنومند با موتور قدرتمند داج Hellcat appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط