دانلود فیلم Breaking And Exiting 2018

1/5 - (1 امتیاز)

دانلود فیلم Breaking And Exiting 2018 با لینک مستقیم و رایگان

دانلود فیلم Breaking And Exiting 2018 کیفیت عالی

دانلود فیلم Breaking And Exiting 2018

فیلم Breaking And Exiting 2018 با لینک رایگان

کیفیت WEB-DL 1080p اضافه شد

نام فیلم: Breaking And Exiting
ژانر: کمدی
کارگردان: Peter Facinelli
ستارگان: Milo Gibson, Jordan Hinson, Adam Huber
محصول کشور: امریکا
سال انتشار: ۲۰۱۸
امتیاز: ۶٫۹ از ۱۰
مدت زمان: ۷۸ دقیقه
اطلاعات بیشتر: کلیک کنید
خلاصه داستان: هری که کارش دزدی از خانه ی مردم است، در یکی از همین خانه ها با صاحب آن خانه آشنا می شود . صاحب این خانه که زنی به نام که Daisy می باشد، قصد دارد خودکشی کند ولی “هری” هر طور شده می خواهد او را از اینکار منصرف کند. طولی نمی کشد که آن ها در سفری کمدی و عاشقانه ، برای شناختن خودشان قرار میگیرند….

دانلود فیلم Breaking And Exiting 2018

===========================

کیفیت WEB-DL 1080p
دانلود از سرور مستقیم
اسکرین شات
۱۴۰۰ مگابایت

**

کیفیت WEB-DL 1080p
دانلود از سرور مستقیم
اسکرین شات
۷۰۰ مگابایت

**

دانلود زیرنویس فارسی

**

لینک مستقیم تریلر

===========================

خلاصه داستان: هری که کارش دزدی از خانه ی مردم است، در یکی از همین خانه ها با صاحب آن خانه آشنا می شود . صاحب این خانه که زنی به نام که Daisy می باشد، قصد دارد خودکشی کند ولی “هری” هر طور شده می خواهد او را از اینکار منصرف کند. طولی نمی کشد که آن ها در سفری کمدی و عاشقانه ، برای شناختن خودشان قرار میگیرند….خلاصه داستان: هری که کارش دزدی از خانه ی مردم است، در یکی از همین خانه ها با صاحب آن خانه آشنا می شود . صاحب این خانه که زنی به نام که Daisy می باشد، قصد دارد خودکشی کند ولی “هری” هر طور شده می خواهد او را از اینکار منصرف کند. طولی نمی کشد که آن ها در سفری کمدی و عاشقانه ، برای شناختن خودشان قرار میگیرند….خلاصه داستان: هری که کارش دزدی از خانه ی مردم است، در یکی از همین خانه ها با صاحب آن خانه آشنا می شود . صاحب این خانه که زنی به نام که Daisy می باشد، قصد دارد خودکشی کند ولی “هری” هر طور شده می خواهد او را از اینکار منصرف کند. طولی نمی کشد که آن ها در سفری کمدی و عاشقانه ، برای شناختن خودشان قرار میگیرند….

نوشته دانلود فیلم Breaking And Exiting 2018 اولین بار در دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم – هستی دی ال پدیدار شد.

مطالب مرتبط