ایلان ماسک از شرایط بد تسلا در آینده می گوید

امتیاز دهید post

ایلان ماسک به تازگی مصاحبه ای با نیویورک تایمز داشته و به جزئیاتی در مورد کارخانه های تسلا و شرایط خود پرداخته است.

ماسک سال جاری میلادی را طاقت فرسا خوانده و گفته که در برخی مواقع حتی هفته ای 120 ساعت در هفته کار می کرده تا از تولید مداوم تسلا مدل 3 اطمینان پیدا کند. علاوه بر این او به موضوع خصوصی سازی تسلا پرداخته است.

به گفته این کار آفرین زمانی که از قصد خود برای خصوصی سازی تسلا سخن گفته، در توهم به سر نمی برده و به طور کاملاً جدی قصد خود را بیان کرده است. در این مصاحبه همچنین گفته شده تسلا به دنبال استخدام «شریل سندبِرگ» برای سمت قائم مقام بوده؛ فردی که اکنون سمت مدیر عملیات فیسبوک را در اختیار دارد. به گفته ایلان ماسک این موضوع از چند سال پیش در تسلا مطرح شده بود.

ماسک در مورد سلامت خود نیز مسائلی را مطرح کرده است. به گفته او دوستانش نگران سلامتش هستند و حتی به ندرت خانواده خود را ملاقات می کند. به عنوان نمونه اشاره کرده که نزدیک بوده عروسی برادرش را هم از دست بدهد.

ایلان ماسک در ماه های اخیر با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند. بنا بر گزارش ها اعضای هیئت مدیره تسلا نیز متوجه شده اند که او گاهاً داروهای تفریحی (داروهایی که می تواند موجب لذت و برخی بهبودها در زندگی فرد شود و البته احتمال اعتیاد به آنها و نیز بروز مشکلاتی از جمله سلامتی را نیز در پی دارد. کافئین و نوشیدنی های الکلی هم می توانند در این رده دسته بندی شوند) مصرف می کند. اخیراً رفتارهای عجیبی از او در توییتر سر زده بود و حتی در جریان نجات فوتبالیست های محبوس شده در غاری در تایلند به یکی از غواصان بی احترامی کرده بود.

مدت ها است تسلا به دنبال یک شخص دوم است که به ایلان ماسک کمک کند و از میزان فشار کاری او بکاهد اما با وجود آنچه که در مورد مدیر عملیاتی فعلی فیسبوک مطرح شده، ماسک تلاش فعلی تسلا برای یافتن فردی برای این پست را کتمان می کند. ماسک قصد دارد همچنان به نقش فعلی خود به عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره در تسلا ادامه دهد و البته در کنار آن به فعالیت در شرکت های بورینگ کمپانی و اسپیس اکس نیز می پردازد. او در این باره می گوید:

«اگر فردی را سراغ دارید که می تواند کار بهتری انجام دهد او را به من معرفی کنید»

ماسک همچنین می افزاید:

«از دید عملیاتی بدترین ها برای تسلا تمام شده، اما از دید بدبینانه شخصی من، بدترین ها در راه هستند»

The post ایلان ماسک از شرایط بد تسلا در آینده می گوید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط