هواوی Y9 با دوربین‌های دوگانه معرفی شد

امتیاز دهید post

کمپانی هواوی امروز میان رده جدیدی از سری Y را معرفی کرده که دوربین های دوگانه و چیپست قدرتمند از ویژگی های بارز آن هستند.

این موبایل جدید در نگاه اول شباهت زیادی به پی ۲۰ لایت دارد و بریدگی باریک بالای نمایشگر با چینش مشابه سنسورها، دکمه‌های پاور و کم و زیاد کردن صدا در قسمت راست و بدنه پشتی شیشه‌ای از ویژگی‌های مشخص این موبایل هستند.

مشخصات فنی Y9 شامل نمایشگر ۶.۵ اینچ FullView با رزولوشن 1080×2340 پیکسل، چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۷۱۰ و ۴ یا ۶ گیگابایت رم است. نسخه ۴ گیگابایتی این موبایل با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ۶ گیگابایتی آن همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. چیپست هشت هسته ای کایرین ۷۱۰ بر پایه معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده و میزبان چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A73 و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53 است.

هواوی Y9 در بخش تصویربرداری نیز حرف هایی برای گفتن دارد. دوربین اصلی دوگانه این موبایل میزبان سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی بوده و در پنل جلویی نیز دوربین سلفی مجهز به حسگرهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد هدف کمپانی سازنده از تعبیه سنسور ثانویه ۲ مگپیکسلی جمع آوری داده های لازم برای تصویربرداری پرتره و افکت بوکه بوده و ظاهرا فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در این دوربین ها گنجانده شده اند.

در پنل پشتی این دستگاه یک اسکنر اثر انگشت به چشم می خورد که به گفته هواوی به لطف نسل چهارم فناوری تایید هویت، تنها در ۰.۳ ثانیه قفل صفحه را باز می کند.

از قابلیت های دیگر می توان به اندروید اوریو ۸.۱ با واسط کاربری EMUI 8.2، پشتیبانی از مموری کارت و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که انتظار می رود به راحتی شارژ کافی را برای یک روز استفاده تامین کند.

قیمت هواوی Y9 و زمان عرضه آن در حال حاضر مشخص نشده است.

The post هواوی Y9 با دوربین‌های دوگانه معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط