گوگل مپس با سرویس‌های معروف موسیقی یکپارچه خواهد شد

امتیاز دهید post

گوگل در چند روز آینده برنامه دارد تا نقشه خود را با یک بروزرسانی متمرکز بر رفت و آمد بهبود بخشد. در این نسخه جدید بخشی به برنامه اضافه خواهد شد که به کمک آن کاربران به صورت همزمان می‌توانند اختلالات و مشکلات مسیرهایی که در آن‌ها رفت و آمد دارند را ببینند و حتی از وضعیت اتوبوس‌ها و متروها با خبر شوند.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بروزرسانی جدید گوگل مپس به وسایل حمل و نقل عمومی برمی‌گردد. در این آپدیت، نقشه محل دقیق قطار و اتوبوس‌ها را در «هشتاد شهر مختلف» نشان می‌دهد. البته این ویژگی چیز جدیدی نیست و قبلا هم زمان ورود و خروج وسیله‌ها در نقشه با اعداد و ارقام به نمایش گذاشته می‌شد.

اما اینکه حالا می‌توان همزمان حرکت وسیله‌ها را روی نقشه دید مطمئنا کار کاربران را راحت‌تر می‌کند. در شهر سیدنی استرالیا گوگل مپس حتی میزان گنجایش مسافران در اتوبوس‌ها و قطارها را نیز مشخص کرده و احتمالا به زودی این قابلیت راهش را به بقیه شهرها هم باز خواهد کرد. در کنار این دو تغییر، گوگل در آپدیت جدید برنامه دارد تا نقشه‌اش را با سرویس‌های معروف موسیقی هم یکپارچه کند.

اگر از کاربران اسپاتیفای، اپل موزیک یا گوگل چلی موزیک هستید قابلیت این را خواهید داشت تا از درون بخش مسیریابی گوگل مپس آن‌ها را کنترل کنید. قابلیت بزرگی به حساب نمی‌آید ولی همینکه مجبور نیستید بین اپ‌ها جابه‌جا کنید خودش کاربردی به نظر می‌رسد. آپدیت جدید گوگل مپس تا پایان این هفته به انتشار خواهد رسید.

نمایی از نمایش همزمان وضعیت وسایل نقلیه عمومی

The post گوگل مپس با سرویس‌های معروف موسیقی یکپارچه خواهد شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط