دومین تریلر از گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

سرانجام دومین تریلر از گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد که صحنه‌های تازه‌ای را از محیط وسیع بازی و کارهایی که شخصیت اصلی یعنی آرتور می‌تواند طی مراح آن‌ها را انجام دهد به نمایش می‌گذارد.

در هفته‌های اخیر و با نزدیک شدن به تاریخ انتشار RDR 2 شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از این عنوان هستیم. چندی پیش راک‌استار اعلام کرد که دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی به ۱۰۵ گیگابایت فضا برای نصب نیاز دارند.

همچنین و همان‌طور که از این تریلر و اولین ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی پیداست،‌ قرار است تا در ساخته جدید راک‌استار شاهد یکی از بزرگ‌ ترین و متنوع‌ترین نقشه‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی باشیم.

قرار است تا هر کدام از NPC ها شغل مربوط به خودشان را داشته و برنامه مشخصی برای زندگی کردن داشته باشند. همچنین می‌توانید با آن‌ها تعامل کرده و این NPC ها خاطرات و تعاملی که با شما داشته‌اند را فراموش نخواهند کرد.

در ضمن بیش از ۲۰۰ گونه جانوری در بازی حضور دارند که تعداد زیادی از آن‌ها را می‌توانید شکار کنید که برای تامین غذا آرتور و سایر اعضای گروه کاربرد دارند. Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

نظرتان در مورد دومین تریلر از گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا این عنوان به بهترین بازی سال 2018 تبدیل خواهد شد؟

The post دومین تریلر از گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط