گوگل با Google One خدمات فضای ابری یکپارچه را به کاربران ارائه می دهد

امتیاز دهید post

سرویس «Google One» که نخستین بار در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O 2018 معرفی شده بود، حالا پس از دوره آزمایشی در دسترس عموم قرار گرفته و خدمات فضای ابری گوگل را به صورت یکپارچه در اختیار کاربران قرار می دهد.

خدمات Google One علاوه بر فضای ذخیره سازی ابری، شامل پشتیبانی 24 ساعته از کاربران در سایر محصولات گوگل مانند جی میل، داکس و کلندر نیز می شود که با توجه به مشکلات قبلی در زمینه پشتیبانی، مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

گوگل با دریافت 10 دلار در ماه 2 ترابایت فضای ابری در اختیار کاربران قرار می دهد

البته برای استفاده از سرویس جدید گوگل باید مبلغی را به صورت ماهانه بپردازید که در حالت پایه با پرداخت 2 دلار در هر ماه، گوگل فضای ذخیره سازی 15 گیگابایتی رایگانی که در اختیار همه کاربران قرار می دهد را به 100 گیگابایت ارتقا می دهد. در مرحله بعدی این مقدار به 200 گیگابایت در ازای 3 دلار ماهانه می رسد و برای کاربران پر مصرف نیز طرح 10 دلاری با فضای 2 ترابایت در نظر گرفته شده است.

Google One

لازم به ذکر است که مشتریان فعلی سرویس 1 ترابایتی گوگل درایو (که ماهانه 10 دلار هزینه دارد) به صورت خودکار به طرح 2 ترابایتی منتقل می شوند. همچنین شرکت ها و کاربرانی که به فضای بیشتری نیاز دارند، می توانند با پرداخت 100، 200 یا 300 دلار در ماه به ترتیب از فضای 10، 20 یا 30 ترابایتی ابری گوگل بهره مند شوند.

گفتنی است کمپانی ساکن مانتین ویو علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از سرویس Google One با ارائه هدایایی مانند اعتبار خرید در فروشگاه نرم افزاری گوگل پلی و تخفیف در هتل های منتخب، کاربران را به استفاده از محصول یکپارچه خود ترغیب می کند.

Google One ابتدا فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز کرده و به تدریج در سایر نقاط دنیا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با این ۷ روش حریم شخصی بیشتری روی گوگل کروم داشته باشید

The post گوگل با Google One خدمات فضای ابری یکپارچه را به کاربران ارائه می دهد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط