کاهش نسبی قیمت خودرو در بازار؛ اثر روانی طرح فروش 40 هزار دستگاه خودرو

امتیاز دهید post

همانطور که احتمالا به گوش شما نیز خورده است خودروسازان برنامه دارند تا طی روزهای آینده طرح فروش هایی را اعلام کنند که گفته می شود براساس آن ها بیش از 40 هزار خودروی جدید به بازار ارائه تزریق خواهد شد. انتظار می رود با توجه به این طرح های فروش که به زودی اعلام خواهد شد بازار خودرو تاثیر پذیرفته و با ریزش قیمت مواجه شود. به نظر می رسد که با تمام شدن تعطیلات یک هفته ای خودروسازان، کمبود قطعات خودروها جبران شده و خودروهایی که به بهانه نبود قطعه و تولید ناقص در انبار خودروسازان نگهداری می شد روانه بازار خواهد شد.

چیزی که مشخص است این است که طرح فروش محصولات پراید و تیبا قطعی شده است اما هنوز سایر خودروها اعلام قیمت نشده و گفته می شود به زودی طرح فروش آن ها نیز اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که هفته گذشته بازار خودروهای داخلی به خصوص با توجه به تعطیلات تابستانی خودروسازان با جهش عجیب قیمت ها مواجه شده است به همین جهت انتظار می رود که این هفته تمامی خودروها با کاهش قیمت مواجه شوند.

این شرایط ظاهرا کاهش قیمت ها در بازار را به دنبال داشته است و دیگر اثری از پراید 40 میلیونی در سطح بازار دیده نمی شود. هرچند تعیین نرخ های جدید با توجه به نوسان شدید در بازار کار سختی به نظر می رسد اما جدول قیمتی زیر می تواند تا حدودی راهگشا باشد.

استعلام قیمت خودروهای داخلی از بازار تهران و کرج روز شنبه 10 شهریور ماه:

The post کاهش نسبی قیمت خودرو در بازار؛ اثر روانی طرح فروش 40 هزار دستگاه خودرو appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط