قیمت پلی‌استیشن ۴ پرو فقط در ژاپن کاهش خواهد یافت

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

سونی خبر داده است که از روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) قرار است قیمت پلی‌استیشن ۴ پرو را کاهش دهد. با این حال، خبری از کاهش قیمت در تمام دنیا نیست، بلکه این اتفاق فقط قرار است در ژاپن بیافتد. شعبه‌ی آسیا پلی‌استیشن می‌خواهد قیمت پلی‌استیشن ۴ پرو را از ۴۵ هزار ین به ۴۰ هزار ین کاهش دهد.

کاهش قیمت پلی‌استیشن ۴ در دیگر نقاط دنیا، موضوعی دور از ذهن نیست.

در راستای همین کاهش قیمت، باندل‌های آینده‌ی پلی‌استیشن ۴ پرو در ژاپن، مثل نسخه‌ی ویژه‌ی Kingdom Hearts III، هم شامل کاهش قیمت خواهند شد. برای مثال همین نسخه‌ی ویژه که قرار بود با قیمت ۵۴ هزار ین به فروش رسد، با قیمت ۴۵ هزار ین فروخته خواهد شد.

خبرگزاری وال‌استریت ژورنال، در پی اعلام کاهش قیمت پلی‌استیشن ۴ پرو، احتمال اعمال این کاهش قیمت را در دیگر نقاط دنیا، از سونی جویا شد. سونی هم در پاسخ وال استریت ژورنال، گفته است که «فعلا قصد اعلام خبری در این باره نداریم.»

پلی‌استیشن۴ پرو

قیمت جدید پلی‌استیشن ۴ پرو در ژاپن، یعنی ۴۰ هزار ین، پنجاه دلار از قیمت جهانی این کنسول کمتر است.

با اینکه رسما هیچ اطلاعاتی در دست نداریم، ولی کاهش قیمت پلی‌استیشن ۴ در دیگر نقاط دنیا، موضوعی دور از ذهن نیست. کاهش قیمت پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو، آن هم پیش از شروع تعطیلات سال جدید میلادی، می‌تواند تاثیر مثبتی روی روند فروش کنسول بازی سونی بگذارد؛ مخصوصا که به زودی سیل بزرگی از بازی‌های خوب قرار است به سمت پلی‌استیشن۴ (و البته دیگر کنسول‌ها) جاری شوند؛ روندی که در طول زمستان و تا پیش از بهار ادامه خواهد داشت.

با تمام این اوصاف، حتی اگر سونی ۵۰ دلار که هیچ، بلکه ۲۰۰ دلار از قیمت پلی‌استیشن ۴ در تمام دنیا کم کند، تاثیری روی قیمت این کنسول در مملکت ما نخواهد داشت و تفاوتی در وضعیت فعلی ما ایجاد نخواهد کرد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قیمت پلی‌استیشن ۴ پرو فقط در ژاپن کاهش خواهد یافت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط