لنوو گوشی چهار دوربینه معرفی می‌کند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چندی پیش خبرهایی از گوشی لنوو Z5 Pro شنیده شد که این گوشی نمایشگری بدون بریدگی و بدون حاشیه داشت و دوربین سلفی و سنسورهای بالای نمایشگر، با مکانیزم کشویی، به زیر نمایشگر جابه‌جا شده بودند. حالا عکسی از طرف خود لنوو منتشر شده که گویا بخش پشتی این گوشی جذاب را نشان می‌دهد و چهار دوربین در این قسمت حضور خواهد داشت.

این چهار دوربین در یک مربع قرار گرفته که شبیه به چینش دوربین‌های هواوی میت۲۰ و میت۲۰ پرو خواهد بود. البته گوشی هواوی سه دوربین داشته و در گوشه سمت چپ بالای مربع خود، فلش LED را قرار داده اما لنوو هر چهار گوشه این بخش مربعی شکل را با دوربین پر کرده و فلش در وسط مربع قرار می‌گیرد.

نوشته کوچکی که در عکس زیر قرار گرفته عبارت (اگر گوگل ترنسلیت هم اشتباه نکرده باشد!) “AI 4 shots” را نوشته که به معنی هوش مصنوعی برای تصاویر می‌تواند باشد و این یعنی در این گوشی نیز شاهد استفاده از هوش مصنوعی در دوربین هستیم. همچنین این گوشی قرار است در ماه جاری میلادی عرضه شود و این یعنی باید منتظر تیزر و تصاویر بیشتری از این گوشی باشیم.

با معرفی این گوشی در ماه میلادی جاری، لیست گوشی‌های جدیدی که در این ماه معرفی می‌شوند، بار دیگر هیجان‌انگیزتر می‌شوند. معرفی گوشی‌های این ماه از فردا و با معرفی LG V40 ThinQ آغاز می‌شود که از قضا در مجموع پنج دوربین خواهد داشت. نوکیا ۹ نیز احتمالا به زودی معرفی خواهد شد که این گوشی فقط پنج دوربین در بخش پشتی دارد! گویا افزایش تعداد دوربین‌های پشت گوشی‌ها، نوآوری امسال شرکت‌ها خواهد بود.

منبع: GSMArena

The post لنوو گوشی چهار دوربینه معرفی می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط