همه آنچه در کنفرانس خبری امشب مایکروسافت معرفی می شود

امتیاز دهید post

طبق برنامه ریزی های قبلی و آنچه که پیشتر در خبرها خواندید کنفرانس خبری مایکروسافت برای معرفی سرفیس های جدید امشب با شعار «لحظه ای از وقت شما» برگزار می شود و در جریان آن، شرکت ردموندی علاوه بر چند سخت افزار تازه خبرهای دست اولی در رابطه با ویندوز ۱۰ را به سمع و نظر مخاطبانش می رساند.

۱- سرفیس پرو (نسل ششم)

نسل ششم سرفیس پرو از جمله محصولاتی است که طبق انتظارات امشب در کنفرانس خبری مایکروسافت معرفی می شود و احتمالا اجزا و قطعات داخلی آن دستخوش تحولاتی هرچند اندک خواهند شد. از جمله به روز رسانی های در نظر گرفته شده برای این محصول میتوان به پردازنده کیبی لیک اینتل و همچنین رنگ مشکی برای آن اشاره نمود. علاوه بر این میتوان انتظار داشت که نسل ششم سرفیس پرو تعداد زیادی پورت هم روی بدنه اش داشته باشد هرچند که طبق شایعات قبلی خبری از USB-C روی بدنه آن نخواهد بود.

دست کم یکی از نسخه های این دستگاه به پردازنده کور ام اینتل (M3-7Y30) همراه با ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. پردازنده جدید، پیکره بندی های مختلف با حافظه های داخلی و مقدار رم متفاوت تنها تغییراتی است که در این محصول شاهد خواهیم بود و به نظر نمی رسد که تحولات دیگری در راه باشند. قیمت سرفیس پرو (نسل ششم) و نسل دوم لپ تاپ سرفس هم تقریبا مشابه به یکدیگر خواهد بود.

۲- نسل دوم لپ تاپ سرفیس

لپ تاپ سرفیس در کنفرانس خبری مایکروسافت

نسخه ۲۰۱۸ از لپ تاپ سرفیس از دیگر محصولاتی است که انتظار می رود با سخت افزاری مشابه نسل قبلی اش در کنفرانس خبری مایکروسافت رونمایی شود. این نسخه از لپ تاپ سرفیس نیز به احتمال زیاد با رنگ مشکی معرفی می گردد و همزمان در آپشن های رنگی سابق نظیر آبی، طلایی و نقره ای در اختیار علاقمندانش قرار می گیرد.

و اما طبق پیش بینی ها لپ تاپ سرفیس به پردازنده ای دست کم هم رده با Core i5-8250U اینتل با چهار هسته مجهز خواهد بود (با سرعت کلاک پایه ۱.۶ گیگاهرتز و بیشینه کلاک هسته ۳.۶ گیگاهرتز). حداقل حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ نیز برابر با ۱۲۸ گیگابایت است و انتظار می رود که ۸ گیگابایت رم نیز آن را همراهی کند. گفته شده نسخه بهره مند از پردازنده Core i5 اینتل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از این محصول با رنگ مشکی به بازار عرضه خواهد شد و نسخه های دیگری از آن همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی نیز احتمالا جزو آپشن های قابل انتخاب برای کاربران است.

۳- سرفیس استودیو

سرفیس استودیو در کنفرانس خبری مایکروسافت

تا به امروز اخبار زیادی در رابطه با سرفیس استودیو ۲ منتشر نشده اما وقت آن رسیده که مایکروسافت آپدیت تازه ای برای این محصول ارائه نماید. طبق آمارهای منتشر شده هم اکنون موجودی فروشگاه ها از سرفیس استودیو در پایین ترین حد خود قرار دارد و از زمان معرفی آن نیز زمان زیادی می گذرد.

۴- آپدیت ویندوز ۱۰: اکتبر ۲۰۱۸

مایکروسافت معمولا با شروع پاییز آپدیت تازه ای برای ویندوز ۱۰ ارائه میکند و حالا وقت ارائه این آپدیت رسیده است. غول نرم افزاری دنیا احتمالا در جریان رویداد امشب تاریخ عرضه به روز رسانی بعدی برای سیستم عامل محبوب خود را اعلام می کند و چه بسا آن را منتشر نماید. علاوه بر این پیش بینی شده که خبرهایی هم در مورد لانچر مایکروسافت برای اندروید ارائه شود.

کنفرانس خبری مایکروسافت امشب راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود و دیجیاتو خبرهای مربوط به آن را به صورت لحظه به لحظه پوشش خواهد داد.

The post همه آنچه در کنفرانس خبری امشب مایکروسافت معرفی می شود appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط