سری Prince of Persia احتمالا باز خواهد گشت

امتیاز دهید post

طی سال‌های اخیر، یوبیسافت دوباره راه بدست آوردن قلب گیمرها را پیدا کرده و عناوین اخیری که از سمت این کمپانی منتشر می‌شوند، اکثرا در جلب رضایت کاربران و منتقدان موفق ظاهر شده‌اند. البته، در این میان بعضی از IP های شناخته شده‌ این کمپانی فرانسوی مثل Prince of Persia و اسپرینتل سل به در سکوت خبری فرو رفته‌اند، سکوتی که ظاهرا در حال پایان یافتن است.

سرژ هسکوت به عنوان مدیر خلاق یوبیسافت طی مصاحبه اخیر خود با سایت گیم‌اینفورمر اعلام کرده که به ساخت قسمتی جدیدی از سری Prince of Persia علاقه‌مند است:‌ «من سری شاهزاده ایرانی را دوست دارم. در حال حاضر نمی‌توانم اطلاعات جدیدی را به زبان بیاورم اما ما در حال تلاش برای جمع‌آوری منابع ساخت هستیم.»

او همچنین به دلیل کنار گذاشته‌ شدن Prince of Persia و افزایش تمرکز روی سری اساسینز کرید می‌گوید:‌ «ما از Prince of Persia به سمت اساسینز کرید حرکت کردیم زیرا برای دنبال کردن تجربه‌ای جدید و تازه آماده بودیم.»

پیش از این نیز خالق این سری خاطره‌انگیز یعنی جردن مکنر از تلاش‌های خود برای ساخت قسمت جدیدی از شاهزاده ایرانی گفته بود اما در کل، حداقل نباید در کوتاه مدت منتظر انتشار نسخه جدیدی از این سری باشیم.

البته اوضاع برای Splinter Cell مساعدتر است و حتی ایو گیمو، مدیرعامل یوبیسافت نیز اخیرا از علاقه خود به ساخته شدن قسمت جدیدی از سری اسپرینتل سل گفته و بعد از حضور کوتاه مدت سم فیشر به عنوان شخصیت اصلی این سری در یکی از رویدادهای بازی Ghost Recon Wildlands، با منتظر رخ دادن اتفاقات جدی تری برای این فرنچایز باشیم.

یوبیسافت طی سال‌های اخیر به باز گرداندن فرنچایزهای قدیمی‌تر خود علاقه نشان داده است، این کمپانی سال گذشته از Beyond Good & Evil 2 رونمایی کرد که البته هنوز زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است.

شما به ساخته شدن قسمت جدید کدام یک از فرنچایزهای قدیمی علاقه دارید؟ نام بازی را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

The post سری Prince of Persia احتمالا باز خواهد گشت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط