هدفون سرفیس مایکروسافت معرفی شد

امتیاز دهید post

مایکروسافت در جریان کنفرانس امشب خود همانطور که انتظار می رفت از نسل ششم سرفیس پرو، نسل دوم لپ تاپ سرفیس و نسخه جدیدی از سرفیس استودیو رونمایی کرد و در کمال تعجب هدفون های جدیدی را هم پیش روی مخاطبانش گذاشت.

البته این روزها کمتر شرکتی پیدا می شود که در حوزه کامپیوتر فعالیت داشته باشد و هدفون تولید نکند و ظاهرا مایکروسافت یکی از آخرین نام هایی است که به این جرگه ملحق شده. هدفون های سرفیس مایکروسافت که به قابلیت حذف نویز هم مجهز هستند قیمتی مشابه با محصولات سونی و Bose دارند (یعنی ۳۵۰ دلار) و همانطور که تایید می کنید این دو شرکت از نامداران عرصه تولید هدفون در دنیا به شمار می روند و شانس مایکروسافت برای رقابت با آنها ضعیف به نظر می رسد.

و اما قابلیت حذف نویز این هدفون ها کاملا قابل تنظیم است؛ بدان معنا که می توانید مشخص نمایید چه مقدار از سر و صدای موجود در محیط را حذف نمایند.

هدفون سرفیس همچنین از فرمان Hey Cortana نیز پشتیانی می کند و به صورت خودکار و به محض آنکه آنها را از روی گوشتان بردارید موزیک را قطع می کنند.

مایکروسافت در خبر معرفی هدفون های سرفیس خود آورده:

این هدفون ها کاملا راحت روی گوشتان قرار می گیرند تا صدایی با کیفیت خاص و ۱۳ سطح مختلف کنترل نویز محیطی را در اختیارتان قرار دهند. این محصول همچنین برای تعامل و ارتباط با دیگران طراحی شده و ۲ میکروفن روی هر گوشی آن و مجموعا ۸ میکروفن در بدنه آن در نظر گرفته شده که به شما کمک می کنند روی صدایی تمرکز کنید که می خواهید بشنوید.

The post هدفون سرفیس مایکروسافت معرفی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط