اولین عکس از هواوی واچ جدید منتشر شد

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

آنطور که پیش‌تر هم شنیده بودیم، شرکت هواوی در کنار دو گوشی پرچمدار خود یعنی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو، ساعت هوشمند جدید خود را هم معرفی خواهد کرد. اسم این نسل از ساعت‌های هوشمند هواوی، هواوی واچ GT نام گرفته و در دو نسخه GT Sport و GT Classic عرضه می‌شود. عکس زیر اولین نگاه ما به این ساعتو به خصوص نسخه GT Classic است.

ساعت هواوی واچ GT بیشتر روی عمر باتری و مقرون به صرفه بودن تمرکز دارد. نمایشگر این گجت پوشیدنی ۱.۳۹ اینچی بوده و تکنولوژی ساخت آن OLED خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر نیز هنوز مشخص نیست اما قطعا با سابقه‌ای که از هواوی سراغ داریم، نمایشگر شارپ و خیلی خوبی را در این ساعت شاهد خواهیم بود. نسخه کلاسیک این ساعت همانطور که مشاهده می‌کنید، از بدنه نقره‌ای رنگ و احتمالا استیل برخوردار است که روی آن یک حاشیه یا نوار مشکی رنگ قرار گرفته و جذابیت خاصی به ساعت بخشیده است. بند مدل کلاسیک هم قهوه‌ای خواهد بود و بخش درونی بند پلاستیکی است که از این نظر شبیه به هواوی واچ ۲ خواهد بود. مدل GT Sport اما با بند سیلیکونی مشکی و بدنه مشکی همراه خواهد بود.

GPS و NFC نیز در این ساعت وجود خواهند داشت. سنسور‌های قطب‌نما، فشار سنج و شتاب‌سنج هم در این ساعت قرار داده شده‌اند. سنسور پایش ضربان قلب را نیز انتظار داریم در این ساعت شاهد باشیم اما منبع منتشر کننده عکس، حرفی از آن به میان نیاورده است.

این ساعت همچنین برای شنا نیز مقاوم خواهد بود که این یعنی احتمالا استاندارد ضد آب بودن تا ۵۰ متر را دریافت خواهد کرد. چهار گیگابایت حافظه داخلی برای Huawei Watch GT در نظر گرفته شده و باتری آن نیز ۴۲۰ میلی‌آمپری است که گویا در حالت کم مصرف می‌تواند تا ۱۴ روز عمر باتری را به ارمغان بیاورد که فوق العاده است. بدون حالت کم مصرف و با استفاده عادی نیز پیش‌بینی می‌شود بتوانید با یک بار شارژ ساعت، تا هفت روز از آن استفاده کنید که چنین موردی برای ساعت مبتنی بر Wear OS عالی خواهد بود. اگر از GPS بخواهید استفاده کنید مصرف شارژ بالاتر می‌رود و نهایتا ۲۰ ساعت مداوم می‌توانید از ساعت و GPS به صورت همزمان استفاده کنید.

در نهایت، به احتمال زیاد این ساعت یکی از اولین پوشیدنی‌هایی خواهد بود که به پردازنده اسنپ‌دراگن Wear 3100 مجهز خواهد شد که کوالکام مصرف کم انرژی در این پردازنده را خیلی تبلیغ کرده است. قیمت این ساعت نیز احتمالا ۱۹۹ یورو برای مدل اسپرت و ۲۲۹ یورو برای مدل کلاسیک خواهد بود. این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۴ مهر ماه در شهر لندن و در کنار دو پرچمدار جدید هواوی معرفی خواهد شد. شما درباره این ساعت هوشمند چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین عکس از هواوی واچ جدید منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط