نگاه نزدیک به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۲ [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

شب گذشته شاهد رونمایی مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ ۲ بودیم که از نظر ظاهری و سخت افزاری تغییراتی در آن اعمال شده است.

سازندگان دستگاه علیرغم عدم اشاره به جزئیات دقیق سخت افزاری مدعی شده اند که پردازنده چهار هسته ای نسل هشتم اینتل، توان نسل دوم لپ تاپ سرفیس را نسبت به مدل قبلی تا ۸۵ درصد افزایش داده است.

آنچه که طی رویداد شب گذشته بیش از همه توجه حضار را به خود جلب کرد، رنگ جدید مشکی مات بود که به خوبی با طراحی دستگاه ادغام شده اما در برابر لکه های ناشی از اثر انگشت تا حدودی حساس است.

در کنار این طراحی کیبورد نیز به گونه ای بهینه سازی شده که حین تایپ توسط کاربر صدای کمتری تولید کند، هرچند پیش از این هم کاربران گلایه ای در رابطه با سر و صدای اضافه توسط کیبورد نداشتند. افرادی که دیشب شانس کار با این لپ تاپ را داشته اند، بر کیفیت کیبورد آن مهر تایید می زنند.

نمایشگر مدل قبلی در برابر نور مستقیم عملکرد چندان مطلوبی نداشت اما صفحه نمایش ۱۳.۵ اینچی سرفیس لپ تاپ ۲ با نرخ کنتراست 1,500:1 و پنل درخشان تر این چالش را مرتفع خواهد کرد. در بررسی صورت گرفته متون و تصاویر زیر نور مصنوعی مستقیم به خوبی دیده می شوند از اینرو احتمالا در برابر نور خورشید نیز مشکلی وجود نخواهد داشت.

به روزرسانی قابل توجه دیگر به پردازنده چهار هسته ای مربوط می شود که حین کار به خوبی تفاوت خود با مدل قبلی را به رخ می کشد. متاسفانه کمپانی سازنده یکی از کمبودهای موجود در مدل قبلی که عدم تعبیه درگاه USB-C بود را به مدل جدید نیز کشانده است. با توجه به فراگیری بالای درگاه USB-C، مشخص نیست چرا ردموندی ها هنوز روی پورت های USB-A، مینی دیسپلی و کانکتور سرفیس برای شارژ و اتصال به نمایشگر پافشاری می کنند.

The post نگاه نزدیک به مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۲ [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط