نگاه نزدیک به لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 مایکروسافت [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

مایکروسافت شب گذشته از لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 رونمایی کرد که ظاهری بسیاری شبیه به مدل های قبلی سری سرفیس پرو دارد. عمده تغییراتی که بر آن تأکید شد به پردازنده 4 هسته ای نسل هشتم اینتل و برخی بهبودهای دیگر مرتبط بود. همچنین پس از 5 سال حالا شاهد عرضه مدلی با رنگ مشکی هستیم.

نمایشگر 12.3 اینچی با نسبت 3 به 2 است و تراکم 267 پیکسل در هر اینچ را ارائه می کند. مایکروسافت می گوید نمایشگر سرفیس پرو 6 بهترین میزان کنتراستی را ارائه می دهد که آنها تا به حال به آن دست یافته اند. رم سرفیس پرو 6 تا میزان 16 گیگابایت است، به حافظه داخلی تا یک ترابایت از نوع SSD و درگاه USB-A مجهز شده و البته خبری از درگاه USB-C نیست. دوربین 8 مگاپیکسلی هم با ویندوز هِلو سازگار است و کاربر می تواند از آن برای چت ویدیویی یا لاگین به ویندوز بهره ببرد.

بر اساس نگاه نزدیکی که وبسایت پی سی ورد به این محصول داشته کیبورد و قلم همان حس قبلی را القا می کنند. مایکروسافت وعده داده که پردازنده Core i5 به کار رفته در سرفیس پرو نسل ششم تا 67 درصد سریعتر از نمونه های به کار رفته در سرفیس قبلی است و البته برای صحت این ادعا باید منتظر آزمایش های بیشتر در آینده باشیم.

باتری دستگاه با یک بار شارژ شدن تا 13.5 ساعت دوام می آورد. در کنار رنگ مشکی مات رنگ های قرمز، آبی و خاکستری نیز در نظر گرفته شده است. وزن سرفیس پرو 6 بین 700 تا 800 گرم است و مایکروسافت قصد دارد این محصول را در کنار سرفیس لپتاپ 2 از 24 مهر ماه روانه بازار کند. قیمت آن هم حداقل 899 دلار است.

The post نگاه نزدیک به لپتاپ هیبریدی سرفیس پرو 6 مایکروسافت [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط