مشخصات کامل و قیمت نوکیا X7 پیش از رونمایی رسمی لو رفت

امتیاز دهید post

گزارش شده که تلفن هوشمند جدید شرکت HMD Global یعنی نوکیا X7 قرار است فردا یا ۱۹ مهر ماه معرفی گردد. با این وجود به تازگی رند‌رها، مشخصات کامل، تاریخ عرضه و قیمت نوکیا X7 پیش از رونمایی رسمی لو رفته که نشان می‌دهد این موبایل می‌تواند برگ برنده‌ی برند نوکیا در بازارهای مختلف محسوب شود.

پیشتر رندر‌هایی از این تلفن هوشمند در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می داد در بالای نمایشگر موبایل مذکور یک بریدگی تعبیه خواهد شد. حال جزئیات جدید، شایعات قبلی را تایید می‌کند.

علاوه بر این گزارش شده که نوکیا X7 که با نام نوکیا 7.1 نیز شناخته می‌شود موفق شده تاییده‌ی های لازم از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت نماید. این مسئله نشان می‌دهد که به احتمال قوی HMD Global قصد دارد موبایل یاد شده را به بازار‌های آمریکا و کانادا نیز بفرستد.

طبق مشخصات لو رفته پیش از رونمایی رسمی، نوکیا X7 از یک صفحه نمایش ال سی دی ۵.۸۴ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۴ پیکسل عرضه بهره می‌برد که در قسمت بالای آن یک بریدگی تعبیه شده است.

علاوه بر این گفته شده این موبایل در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد که هردوی آنها از یک چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ استفاده خواهند کرد. تنها تفاوت این دو مدل با یکدیگر میزان حافظه‌ی تعبیه شده در آنهاست؛ بدین صورت که نسخه‌ای به همراه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در حالی که مدل دیگر از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد.

نوکیا 7 پلاس

در بدنه‌ی پشتی شیشه‌ای مشکی این موبایل دوربین دوگانه‌ای متشکل از دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. حاشیه‌های ۸ میلیمتری آلومینیومی این موبایل نیز ظاهری خاص به آن بخشیده است.

نوکیا X7 یا ۷.۱ قرار است ۳۰ مهر روانه بازار اروپا شود و ارزانترین نسخه‌ی آن ۳۴۹ یورو قیمت خواهد داشت اما کاربران برای خرید مدل گرانتر مجبورند ۴۰۰ یورو بپردازند.

The post مشخصات کامل و قیمت نوکیا X7 پیش از رونمایی رسمی لو رفت appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط