با دو ماوس گیمینگ جدید SteelSeries آشنا شوید

امتیاز دهید post

کمپانی SteelSeries که یکی از کمپانی‌های معروف در بازار تجهیزات جانبی مخصوص گیمر‌ها به شمار می‌رود، دو ماوس جدید از سری Rival معرفی کرده است.

اگر شما گیمر حرفه‌ای باشید از اهمیت لوازم جانبی با کیفیت در بهبود نتایج آگاهی دارید. درست است که این وسایل همیشه تضمین کننده‌ی نتایج مطلوب نیستند اما چنین محصولاتی می‌توانند تجربه راحتی برای نتیجه گیری کاربران فراهم کنند و درنتیجه گیمر‌ها نیز سراغ دیوایس‌های معتبر و راحت می‌روند.

حال شرکت SteelSeries که در تولید ماوس‌های با کیفیت، شهرت بسیاری کسب کرده از دو ماوس جدید با نام‌های Rival 650 و Rival 710 رونمایی کرده است.

ماوس Rival 710 علیرغم نام بزرگترش، مدلی ارزانتر به شمار می‌رود و قیمتی در حدود ۹۹ دلار دارد. در سمت چپ این دیوایس یک نمایشگر اولد قرار گرفته که به کاربران خبر می‌دهد وضعیت سلامتی‌ آنها در پایینتر حد خود قرار دارد و باید سریعتر فکر چاره کنند. البته می‌توان موقعیت‌های دیگری را نیز برای این نمایشگر تعریف نمود تا در مواقع موردنیاز گیمر را خبر کند.

علاوه بر این، مدل 710 به سیستم بازخورددهی لرزشی لمسی مجهز شده و می‌توان کاربر را از اتفاقات رخ داده مطلع نماید. همچنین این ماوس از تکنولوژی سنسور اپتیکال TrueMove3 بهره می‌برد که دقت و سرعت بالایی را در انتقال فرمان گیمر، فراهم می‌آورد. ضمن اینکه مدل یاد شده به ۷ کلید قابل تنظیم و کاربر می‌تواند به راحتی سنسور و کابل‌هایش در صورت خرابی تعویض کند.

Rival 650 یک ماوس بی سیم به شمار می رود اما یک کابل USB هم به همران آن عرضه می‌شود. به همین دلیل مدل یاد شده کمی گرانتر است و قیمتی در حدود ۱۱۱۹.۹۹ دلار دارد.

بر خلاف دیگر ماوس‌های بی سیم می‌تواند تجربه‌ی بدون تاخیر یا lag-free را به ارمغان آورد چرا که زمان واکنشی معادل ۱ میلی ثانیه دارد. این دیوایس نیز همانند مدل ارزانتر از تکنولوژی سنسور اپتیکال TrueMove3 بهره می‌برد.

علاوه بر این سنسور دیگری نیز در مدل گرانتر تعبیه شده که می تواند بلافاصله بلند شدن ماوس از روی سطح صاف را تشخیص دهد. Rival 650 عمر باتری ۲۴ ساعته دارد اما کاربر می‌تواند با ۱۵ دقیقه شارژ ۱۰ ساعت از آن کار بکشد.

ضمن اینکه کاربر در صورت تمایل می‌تواند وزن ماوس 650 زیاد و کم کند. بدین صورت که کابر می‌تواند قسمت کناری این موبایل را باز کند و وزنه‌های مخصوصی را اضافه و کم کند.

نورپردازی رنگی هردوی این دو ماوس‌ها را می‌توان با نرم افزار مخصوص تنظیم نمود. کاربران می‌توانند اکنون دو ماوس Rival 650 و Rival 710 از وبسایت رسمی SteelSeries خریداری کنند.

The post با دو ماوس گیمینگ جدید SteelSeries آشنا شوید appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط