روتر گیمینگ ریزر سیلا با پشتیبانی از شبکه های مش رونمایی شد

امتیاز دهید post

ریزر با «سیلا» به بازار روترهای گیمینگ وارد شد البته این شرکت ادعا می کند بر خلاف سایر روترهای ویژه بازی که در بازار یافت می شوند محصول جدیدش به طور ویژه برای ارتباطات مبتنی بر شبکه های وای فای سریع و پایدار طراحی شده است.

علاوه بر این روتر ریزر سیلا با شبکه های مش سازگار است. روترهایی که این قابلیت را دارند می توانند در کنار یکدیگر در نقاط مختلف خانه، شبکه وای فای را در اختیار کاربران قرار دهند. این ویژگی می تواند برای گیمرهایی که از کنسول ها استفاده می کنند جذاب باشد چرا که شاید این دسته از گیمرها کنسول خود را در اتاقی قرار می دهند که روتر اصلی در آنجا نباشد. علاوه بر این گیمرهای موبایل هم می توانند از مزایای این روتر بهره ببرند.

ریزر ابزاری اختصاصی مدیریت ترافیک هوشمندی به نام «FasTrack» را برای روتر در نظر گرفته که امکان تحلیل ترافیک روی شبکه و در اولویت قرار دادن برخی دستگاه های متصل نسبت به دیگر دستگاه ها را فراهم می کند. این ابزار می تواند اتصال پلی استیشن، اکس باکس و سوییچ نینتندو را تشخیص دهد و با در اولویت قرار دادن آنها تجربه بازی یا استریم روان تری را فراهم کند.

بر اساس آنچه ریزر اعلام کرده FasTrack می تواند با انتخاب یک گزینه به صورت خودکار پهنای باند مورد نیاز را برای بازی های آنلاین تخصیص دهد. اگر گیمری هستید که از موضوع از دست رفتن چندین باره ارتباط و مشکلات این چنینی در هنگام استفاده از شبکه های وای فای در عذاب هستید ریزر سیلا می تواند همان راه حل قدرتمندی باشد که از این مشکلات رهایتان کند.

ریزر سیلا

ریزر سیلا اما چندان هم ارزان قیمت نیست و برای خرید آن باید 249 دلار بپردازید. روتر جدید از امروز روانه بازارها شده اما اگر قصد استفاده از شبکه های مش را دارید باید حداقل 2 عدد از آن را بخرید که بر اساس گفته ریزر تا حدود 557 متر مربع مساحت را پوشش می دهد.

The post روتر گیمینگ ریزر سیلا با پشتیبانی از شبکه های مش رونمایی شد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط