ال‌جی از ساعت هوشمند Watch W7 با عقربه های مکانیکی رونمایی کرد

امتیاز دهید post

همانطور که انتظار می‌رفت روز گذشته ال جی از ساعت هوشمند جدید خود یعنی Watch W7 رونمایی کرد. نکته‌ی متمایز کننده نسبت به ساعت‌های قبلی ال جی اینجاست که دستگاه جدید هیبریدی خواهد بود.

از آنجایی که ساعت یاد شده هیبریدی است، Watch W7 باید هردو وظیفه‌ی مکانیکی و دیجیتالی را به خوبی انجام دهد. برای مثال این دستگاه هوشمند این امکان را فراهم می‌کند که کاربران بین داشتن یک ساعت معمولی و یا هوشمند حق انتخاب داشته باشند.

بنا بر ادعای ال جی، Watch 7 می‌تواند دو روز به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین در صورتی که تنها روی حالت ساعت باشد، تا ۱۰۰ روز شارژدهی خواهد داشت.

ساعت هوشمند Watch 7 با همکاری شرکت سویسی Soprod SA تولید شده و اولین ساعت هوشمندیست که از عقربه‌های مکانیکی (و همینطور چرخ‌ دنده‌های مکانیکی) بهره‌ می‌برد. گذشته از نمایش دادن زمان، این دستگاه به ارتفاع سنج، فشار سنج، تایمر و همچنین قطب نما هم مجهز شده است.

از مشخصات سخت افزاری آن می‌توانیم به صفحه‌ی لمسی ۱.۲ اینچی آن اشاره کنیم که از رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل و 300ppi بهره‌ می‌برد. چیپست کوالکام Snapdragon Wear 2100 در کنار ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مشخصات سخت افزاری این ساعت هستند. این دستگاه نسبت به گرد و خاک و آب مقاوم است و از باطری ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

از ۱۴ مهرماه امسال، ساعت هوشمند LG Watch W7 برای پیش خرید در دسترس قرار خواهد گرفت. قیمت این دستگاه ۴۴۹.۹۹ دلار خواهد بود.

The post ال‌جی از ساعت هوشمند Watch W7 با عقربه های مکانیکی رونمایی کرد appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط