برداشتن کلاه از سر پیتر چک در اولین آپدیت فیفا 19

امتیاز دهید post

سرانجام اولین به‌روزرسانی فیفا 19 منتشر شد که شامل رفع برخی از مشکلات بازی از جمله باگ معروف کلاه پیتر چک در بخش مربیگری می‌شود.

در روزهای اخیر، تصاویر زیادی از دروازه‌بان آرسنال یعنی پیتر چک در حالی که در بخش مربیگری فیفا در حال بستن قرارداد جدیدی است در سطح اینترنت منتشر شده‌اند. اگر از هواداران فوتبال باشید، می‌دانید که او بعد از آن که طی یک حادثه‌، ضربه سنگینی به سرش وارد شد، همیشه طی بازی از کلاه مخصوصی استفاده می‌کند.

حال جالب است بدانید که کلاه معروف چک، در فیفا 19 حتی زمانی که او برای بستن قرارداد در دفتر شما حضور پیدا می‌کند، روی سرش دیده می‌‌شود! مشکل خنده‌داری که البته در این آپدیت جدید رفع شده و ظاهرا پیتر دیگر قید پوشیدن کلاه هنگام مذاکره برای بستن قرارداد را زده است.

البته این آپدیت تغییر مهمی را در گیم‌پلی فیفا 19 اعمال نمی‌کنند و سازندگان بازی اعتقاد دارند که با توجه به آن‌که نسخه جدید فیفا در اولین‌ هفته‌های انتشار خود قرار دارد، کاربران هنوز در حال دست و پنجه نرم کردن با آن برای شناخت گیم‌پلی بازی هستند.

البته این موضوع به این معنا نیست که فیفا 19 خالی از مشکل است و طی روز‌های اخیر، ویدیو‌های زیادی از مشکلات گیم‌پلی بازی مخصوصا بخش شوت زنی در فضای مجازی منتشر شده ‌اند. البته این مشکل در آپدیت جدید بازی رفع شده اما هنوز مواردی دیگری پابرجا هستند که با قطعا با به‌روزرسانی‌های آتی بازی رفع خواهند شد.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که بعد از واکنش منفی کاربران به پچ‌های فیفا 18، شاهد تغییرات اساسی و کلیدی در آپدیت‌های این نسخه خواهیم بود یا خیر. چند رورزی از انتشار فیفا 19 می‌گذرد و این عنوان توانسته تا رضایت نسبی منتقدان و کاربران را به دست بیاورد. در نهایت، نباید از این موضوع غافل شد که طبق آمار فروش بازی در هفته اول انتشار، فیفا 19 کاهشی ۲۵ درصدی را در بخش فروش فیزیکی تجربه کرده که می‌توان یکی از دلایل آن را روی بورس بودن عناوین بتل رویال و رایگان دانست.

The post برداشتن کلاه از سر پیتر چک در اولین آپدیت فیفا 19 appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط