iOS 12 تنها در دو هفته روی حدود ۵۰ درصد از دستگاه‌ها نصب شده است

امتیاز دهید post

مهم نیست راجع به اپل و محصولاتش چه فکری می‌کنید اما هرگز نمی‌توانید منکر این موضوع شوید که این شرکت آمریکایی در زمینه‌ی بروزرسانی‌ها فوق العاده عمل می‌کنند و همیشه استاندارد‌های جدیدی را ارائه می‌کند.

سیستم عامل جدید موبایل اپل یعنی iOS 12 تنها بعد از گذشت دو روز از زمان عرضه‌اش توانست به ۱۰.۴ درصد از آیفون‌های سازگار بیاید. این عدد برای نسخه‌ی قبلی این سیستم عامل یعنی iOS 11 بعد از گذشت زمان دو روز از عرضه ۱۵.۹۱ درصد بود. اما بعد از گزارش‌های متعدد نسبت به باگ‌های احتمالی پیشرفت این عدد با سرعت پایین تری مواجه شد. اما موضوع راجع به iOS 12 کاملا متفاوت است.

بعد از گذشت دو هفته، iOS 11 موفق شد روی ۳۸.۵ درصد از آیفون‌ها و آیپد‌های سازگار نصب شود. در حالی که این عدد در زمان یاد شده برای iOS 12 نزدیک به پنجاه درصد (به طور دقیق تر ۴۶.۵۷ درصد) است.

میزان نصب این سیستم عامل، باعث شده که iOS 12 در کنار iOS 10 قرار بگیرد که موفق شد بعد از گذشت دو هفته ۴۸.۱۶ درصد همه‌ی آیفون‌ها و آیپد‌های سازگار را پوشش دهد.

مشخص نیست که به چه دلیل کاربران اپل تا این حد از به روزرسانی جدید اپل استقبال کرده‌اند اما احتمالا دلیل آن برخورداری از بروزرسانی‌های عمده و بزرگی بود که همراه نسخه‌ی دوازدهم این سیستم عامل به آیفون‌ها و آیپد‌ها اضافه می‌شد.

از این گذشته نباید فراموش کرد که این سیستم عامل برای آیفون‌های قدیمی مثل iPhone 5s هم عرضه شده که بدون شک دلیلی بر استقبال بیش از اندازه‌ی بسیاری از کاربران شمرده می‌شود.

The post iOS 12 تنها در دو هفته روی حدود ۵۰ درصد از دستگاه‌ها نصب شده است appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط