نینتندو سال آینده مدلی ارتقا یافته از سوییچ عرضه می‌کند

امتیاز دهید post

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

زمان زیادی از عرضه‌ی کنسول جدید نینتندو نگذشته است، ولی به نظر می‌رسد که باید سال آینده منتظر نسخه‌ای ارتقا یافته از کنسول بازی نینتندو سوییچ باشیم. طبق گزارشی که وال استریت ژورنال منتشر کرده است، نینتندو می‌خواهد در نیمه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی مدلی جدید از سوییچ را وارد بازار کند.

گفته شده که نینتندو می‌خواهد صفحه‌ی نمایش مدل بعدی سوییچ را ارتقا دهد.

گزارش وال استریت ژورنال، با استناد به منابع مختلفی منتشر شده است. وال استریت ژورنال می‌گوید که توزیع کنندگان قطعات و شرکت‌های مختلفی از برنامه‌های نینتندو خبر دارند و طیق این برنامه‌ها، نینتندو قرار است در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۹ مدلی ارتقا یافته از سوییچ را عرضه کند و در حال حاضر، مشغول بررسی چگونگی ارتقا کنسول است.

گزارش منتشر شده می‌گوید که نینتندو در حال حاضر، بررسی گزینه‌های مقابل خود برای ارتقا نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سوییچ را شروع کرده است.

نینتندو سوییچ

البته این طور که به نظر می‌رسد، قرار است با مدلی ارتقا یافته از سوییچ روبرو شویم و نه یک نینتندو سوییچ ۲ یا نسل بعدی این کنسول. نینتندو در گذشته هم مرتب مدل‌های مختلفی از کنسول‌های خود عرضه کرده است و کنسول‌های DS یا ۳DS مدل‌هایی جدید داشته‌اند که کیفیت صفحه را بالا برده یا قابلیت‌هایی دیگر به کنسول اضافه کرده است.

گفته شده که نینتندو می‌خواهد صفحه‌ی نمایش مدل بعدی سوییچ را ارتقا دهد؛ طوری که در مدل بعدی بتواند از صفحه‌ای روشن‌تر و با مصرف انرژی پایین‌تر استفاده کند. نینتندو هم‌چنین به دنبال باریک‌تر کردن این کنسول هیبریدی است.

برنامه‌های نینتندو برای مدل بعدی سوییچ حتی در خود این شرکت هم قطعی نشده‌اند، ولی عرضه‌ی مدل‌های بزرگتر یا کوچکتر از این کنسول، موضوعی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

منبع: Kotaku

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نینتندو سال آینده مدلی ارتقا یافته از سوییچ عرضه می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

مطالب مرتبط