۳۰ دقیقه از گیم‌پلی رزیدنت اویل 2 با محوریت کلیر ردفیلد [تماشا کنید]

امتیاز دهید post

کپکام یک استریم ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی رزیدنت اویل 2 را با محوریت شخصیت کلیر ردفیلد منتشر کرد که بخش‌های تازه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

کلیر ردفیلد در کنار لیان، یکی از دو شخصیت اصلی رزیدنت اویل 2 محسوب می شود. او پس از ناپدید شدن برادرش یعنی کریس برای پیدا کردنش به راکون سیتی رفته و در آن‌جا با لیان که به عنوان یک پلیس تازه کار، در اولین ماموریت خود در این شهر بحران زده درگیر مشکلات بسیاری زیادی شده روبرو می‌شود.

اولین نکته‌ای که با مشاهده این ویدیو متوجه آن خواهید شد به جزییات بالای محیط و گرافیک عالی بازی برمی‌گردد. محیط‌های تاریک راکون سیتی به خوبی شبیه به چیزی که در نسخه کلاسیک با آن روبرو بودیم، این بار با جزییات خیره‌کننده‌ای طراحی شده‌اند و حس ترس را به راحتی می‌توان از چهره کلیر جوان فهمید.

یکی از بحث‌های اصلی در رابطه با بازسازی رزیدنت اویل 2 به طراحی دوباره چهره شخصیت‌ها برمی‌گردد که با استفاده از تکنولوژی موتوری که بازی با آن ساخته شده، تفاوت زیادی با نسخه‌های کلاسیک دارد.

طبق گفته سازندگان بازی، موضوع چهره کلیر ردفیلد یکی از بحث‌های اصلی در ساخت رزیدنت اویل 2 بوده و آن‌ها امیدواراند که کاربران نیز واکنش مثبتی به نسبت چهره‌های جدید نشان دهند.

البته با وجود تغییرات در طراحی چهره شخصیت‌ها، کپکام تغییر خاصی را در قصه نسخه کلاسیک اعمال نکرده و بازهم به همان محل‌هایی که پیش از این سر زده بودیم، باز خواهیم گشت و صحنه‌های خاطره‌ انگیزی را این بار با روایت سینمایی‌تری خواهیم دید.

نسخه بازسازی رزیدنت اویل 2 طی کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 رونمایی شد و با نمایش خوب خود تحسین عده زیادی را برانگیخت و به یکی از مورد انتظارترین عناوین سال آینده میلادی تبدیل شد. قرار است این عنوان در تاریخ 5 بهمن سال جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شود.

The post ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی رزیدنت اویل 2 با محوریت کلیر ردفیلد [تماشا کنید] appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط