زمزمه احداث سایت جدید در ساوه با هدف مونتاژ خودروهای شاسی بلند و کراس اوور

امتیاز دهید post

شرکت نورا موتور پارس که به عنوان تولید کننده خودروهای سواری شناخته می شود پیش از این اعلام کرده بود که تا اواخر مهر و یا نهایتا آبان سال جاری خط تولید خودروهای سواری رامک خودرو را راه اندازی کرده و از زمستان نیز اولین محصولات این شرکت به صورت آزمایشی راهی جاده ها خواهد شد.

شرکت عرضه کننده که پیش از این سابقه فعالیت به عنوان وارد کننده را داشته است، مدت هاست که با هدف افزایش سهم تولید داخل محصولات خود در حال برنامه ریزی است و فعالیت خود در صنعت خودروسازی را از سال 1393 در استان قزوین و با خرید یک کارخانه آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر یک زمین 17 هزار متر مربعی در شهر صنعتی کاوه در اختیار داشته و در زمینه تولید خودرو فعالیت می کند.

انتظار می رود بر اساس پیش بینی ها و گفته مسئولین شرکت نورا موتور پارس، خودروهای تولیدی این شرکت که حاصل تلاش خط تولید آن در شهر ساوه اند پائیز و یا نهایتا زمستان امسال راهی جاده شوند.

گفته می شود 80 درصد خطوط تولید شرکت نورا موتور پارس که وظیفه تولید خودروهای شاسی بلند،کراس اوور و سدان را بر عهده دارد کامل شده و آماده سازی آن ها در مراحل پایانی قرار دارد. احتمالا کارخانه این شرکت فعالیت رسمی خود را طی سه ماه آینده آغاز خواهد کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده به تازگی مسئولین استان مرکزی به همراه مدیران و کارشناسان وزارت صنعت و معدن و تجارت از فاز 1 این کارخانه در شهر صنعتی کاوه که در شهرستان ساوه واقع شده است دیدن کرده و از نزدیک در جریان روند فعالیت های این شرکت قرار گرفته و از برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در آنجا باخبر شدند.

به گفته مسئولین شرکت نورا موتور پارس در فاز نخست خط تولید این کارخانه خودروهای تک و دو دیفرانسیل ، سدان و حتی خودروهای دارای شاسی مستقل را تولید خواهد کرد. احتمالا در فاز دوم نیز خودروهای تولیدی این کارخانه تا پایان سال جاری به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

The post زمزمه احداث سایت جدید در ساوه با هدف مونتاژ خودروهای شاسی بلند و کراس اوور appeared first on دیجیاتو.

مطالب مرتبط